A brit márkák következő állomása

Az áruházlánc egy franchise partnere egy több mint 3 ezer négyzetméteres – fél futballpályányi – boltja nyitotta meg kapuit a moszkvai Mega Belaya Dacha plázában. Az angol kiskereskedelmi hálózatnak már kidolgozott üzletnyitási stratégiája van Oroszországra, amely ország 143 milliós populációjával és egyre szélesedő középosztályával 2013-2014-re Európa legnagyobb felvevőpiacává válhat.
- „Nagy terveink vannak a jövőbeli növekedést illetően; ez lesz az első Debenhams üzlet az országban és további 8 már úton van.” – nyilatkozta Francis McAuley, a Debenhams nemzetközi igazgatója. – „Oroszország a kulcspiac és az éves szinten 70 millió látogatóval rendelkező Mega Belaya Dacha pláza tökéletes helyszín első üzletünk megnyitáshoz.”
A sajátokon kívül 26 országban 70 franchise üzlettel is jelen lévő Debenhams a következő 5 évben meg kívánja duplázni nemzetközi forgalmát. Ehhez fog nagyban hozzájárulni az oroszországi és az azóta már megnyitott – a moszkvai után második legnagyobb – üzlet Jakartában. Indonéziában is meg van már határozva a növekedési ütem: a fővárosban még egy boltot, azon kívül pedig az országban még 2-t tervez nyitni a hálózat. A második legnagyobb brit hálózat nem rég közölt adatai szerint adózás előtti nyeresége idén szeptember 1-ig 158,3 millió angol font, ami 4,2 százalékos növekedés tavalyhoz képest. A hálózat értékét 1,12 milliárd angol fontra becsülik.
Olyan más divat és ruházati hálózatok, mint a Marks&Spencer vagy Ted Baker szintén bejelentették az oroszországi terjeszkedést.
Magyarországon (szintén franchise partner bevonásával) 2011-ben debütált a Debenhams a West End-ben és ez az egy üzlete található eddig hazánkban, továbbiakkal tervben.
(tup)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb

A franchise hálózatok honosították meg igazán az önkiszolgáló italautomatákat hazánkban, külföldön viszont már a végét járhatja a trend.
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az Európai Franchise Szövetség (EFF) idén második alkalommal hirdette meg Európai Franchise Díj pályázatát, amelyen számos Európai franchise hálózat mérettette meg magát.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
népszerű a fórumban
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...
Playersroom nyitás Szlovákiában
semmit nem is kell befizetni?