Új ruhamárka a fővárosban
(Fotó: Garry Knight)
Az piacvezető spanyol cég a Zara, Pull&Bear, Bershka és Stradivarius után a szintén világszerte ismert Massimo Dutti divatmárkájával jelentkezik a magyar piacon. Az első, 800 négyzetméteres üzletet még szeptemberben megnyitják a Fashion Streeten az anyacég üzemeltetésében. - írja a Napi Gazdaság. A felső-középkategóriába tartozó, női,- férfi,- és gyerekruházatot kínáló Massimo Dutti, a cégcsoport legdinamikusabban fejlődő márkája: tavaly 13 országban, 43 új boltot nyitott, 537 egységre bővítve hálózatát. Előző évi bevétele meghaladta az egymilliárd eurót.
Pablo Isla, az Inditex csoport ügyvezető igazgatója nemrég a következőt nyilatkozta a vállalat dinamikus terjeszkedési stratégiájáról egy amerikai sajtótájékoztatón: „A gazdasági válság nem lehet indok a terjeszkedés lassítására. Minden lépés, amit most teszünk, előnyünkre válik majd az elkövetkezendő években.” – nyilatkozta Isla, és emellett kiemelte, hogy nemzetközi jelenlétükkel Spanyolország gazdaságát is erősítik.
„Vállalatunk nemzetközi terjeszkedése Spanyolország számára is előnyös. Ez azzal magyarázható, hogy egyrészről a menedzsment pozíciók cégen belüli előléptetéseken keresztül tölthetők be, másrészt pedig minden üzletünk kiépítése spanyol alapanyagokból valósul meg, olyan beszállítóktól, akik évek óta mellettünk állnak.” - mondta az ügyvezető.
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
Hogyan esnek csapdába a franchise hálózatok a megújulást kergetve.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
népszerű a fórumban
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...
Playersroom nyitás Szlovákiában
semmit nem is kell befizetni?