Expo körkép – Használt termékekből is lehet jó befektetés
Az április 3-ai budapesti Franchise Expo keretében személyesen is megismerhetik az érdeklődők a Used Products által kínált vállalkozói lehetőséget, illetve megismerhetik a tulajdonost, emellett pedig találkozhatnak további 40 franchise hálózat hálózat képviselővel.
Az infláció és negatív gazdasági trendek hatására az utóbbi években erősen felértékelődött a használt áruk piaca. Az online piactereken egyre gyakrabban találkozni kihasználatlan, idősebb vagy akár soha ki sem bontott termékekkel.
Elsősorban ezt a trended lovagolja meg a holland Used Products, ahol nem csak a továbbértékesítésre kerül sor, de élőben is meg lehet tekinteni a termékeket, amelyeket be is vizsgálnak az átvétel előtt. Az offline átadás-átvétel lehetőséget ad a biztonságos vásárlásra, hiszen az érdeklődők elkerülhetik a defektes, hibás termékeket, sőt a hálózat 1 éves garanciával értékesíti újra őket.
A holland koncepció több, mint 50 egységet üzemeltet külföldön – és hamarosan hazánkban is megnyílik első egységük. A franchise rendszer keretében a hálózatba csatlakozó partnerek a márkahasználat mellett az üzleti tudást is megkapják a rendszergazdától. Mind marketing, mind pedig arculati eszközöket is kapnak, illetve megismerhetik, hogy mely terméktípusok és kategóriák átvétele javasolt meg a leginkább üzleti szempontból. A Used Products tapasztalatára támaszkodva a partnerek tudni fogják hogyan ellenőrizzék a termékeket, milyen tipikus hibajegyekre figyeljenek oda.
Mindezek hozzájárulnak ahhoz, hogy a nyitott piacterekkel ellentétben az itt átadott termékeket magasabb árrés mellett lehet értékesíteni, ezáltal a nyereségesebb vállalkozási lehetőséget kínálva a partnereknek. Emellett szól az is, hogy a Used Products első kelet-európai üzlete Kolozsváron néhány év leforgását követően már több, mint 400 milliós forgalmat bonyolított le évente. A hálózat jelenleg is keresi további franchise partnereit hazánkban, illetve a környező országokban.
A budapesti Franchise Expo a Lurdy Házban kerül megrendezésre április 3-án. Az előregisztrációhoz kötött részvétel ingyenes, a kiállításon résztvevő franchise hálózatok reggel 9-től 17 óráig várják az érdeklődőket. Ha szeretné megismerni a Used Products-ot vagy további franchise hálózatokat regisztráljon a cikk alján található űrlapon keresztül, vagy az expo oldalán.


BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A Magyar Franchise Szövetség májusban ismét megrendezi a nagysikerű franchise képzését. Az előadásokon a résztvevők megismerkednek a franchise rendszer alapjaival, működésével, a sikeres hálózatépítéssel, a kézikönyvek elkészítésével és a partnerkeresés fortélyaival.
Február 6-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 18. Díjkiosztó Gálája.
Gyakran halljuk, hogy a mai fiatalok lusták nem dolgoznak, és azt is, hogy lehetetlen velük dolgozni, lakást venniük, továbblépniük, de melyik igaz, ha egyáltalán bármelyik az?
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...