A hálózatok világa rendkívül változatos. A Franchising.hu-n a legnépszerűbb franchise koncepciókat elemezve láthatjuk, hogy az oktatástól kezdve a vendéglátáson át egészen a szépségiparig számos területen tarolnak ezek a vállalkozások.
Az oktatás terén például olyan innovatív franchise-ok vonzzák a befektetőket, mint az Edukido, a Coders, az Edu3Dcation és a Verbatoria. Ezek a márkák az óvodáskori fejlesztő gyakorlatoktól, a nyelvtanuláson át a programozási készségek elsajátításáig széles skálán mozognak, bizonyítva, hogy a szektor gyorsan reagál a modern tanulási igényekre.
A gasztronómia továbbra is népszerű a franchise piacon. A legismertebb márkák, mint a McDonald's vagy KFC a húzó nevek, de folyamatosan jelennek meg új koncepciók, mint az Easy Beer, Salad Box, Box Donut vagy Bite Bakery Café. Ezek a franchise-ok az egészségtudatos ételektől kezdve az ínycsiklandó desszerteken át a nemzetközi konyhákig mindent kínálnak, jól mutatva az éttermek alkalmazkodóképességét.
A divatiparban is több külföldi márka próbál bejutni hazánkba, mint például az ESOTIQ. A lakberendezési piacon a Dnipro-M és a DIVANI&SOFA' hálózatokból kiindulva is növekvő igény mutatható ki a lakásfelújítási és karbantartási szolgáltatásokra. Ez is jelzi, mennyire fontosak az emberek számára az élettereik. A Hopp pedig, amely a fogyasztói szolgáltatásokat képviseli, példázza, hogy a franchise-ok milyen hatékonyan tudják kielégíteni a mindennapi igényeket.
A szépség- és fitnesziparban olyan franchise-ok, mint az Everderm, a DepilConcept és a Guinot tükrözik a fogyasztók növekvő érdeklődését a személyes gondoskodás és a wellness iránt. Ezek a márkák a fizikai megjelenés és a jó közérzet javítására egyaránt kínálnak szolgáltatásokat.
A franchise bizonyított üzleti megközelítés, amely ötvözi az ismert márkák előnyeit a vállalkozói szabadsággal és önmegvalósítással. A Franchising.hu-n arra törekszünk, hogy a lehető legtöbb szektorból kigyűjtsük a legnépszerűbb franchise-okat emelik ki, megerősítik, hogy ez a modell sikeresen igazodik a fogyasztói preferenciákhoz és a piaci fejleményekhez. Legyen szó oktatásról, vendéglátásról, divatról, otthon és kertről, fogyasztói szolgáltatásokról vagy szépség- és fitneszről, ezek a franchise-ok bizonyítják képességüket az innovációra és a sokszínű vásárlói igények kielégítésére.
Biztosítsd be jövedelemforrásod egy jól bevált üzleti modellel! Ha érdekel a franchise világa, ne habozz utánajárni a lehetőségeknek. A siker receptje lehet egy olyan üzlet indítása, amely mögött egy erős márka és kipróbált rendszerek állnak.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A Magyar Franchise Szövetség májusban ismét megrendezi a nagysikerű franchise képzését. Az előadásokon a résztvevők megismerkednek a franchise rendszer alapjaival, működésével, a sikeres hálózatépítéssel, a kézikönyvek elkészítésével és a partnerkeresés fortélyaival.
Február 6-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 18. Díjkiosztó Gálája.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...