A hálózatok világa rendkívül változatos. A Franchising.hu-n a legnépszerűbb franchise koncepciókat elemezve láthatjuk, hogy az oktatástól kezdve a vendéglátáson át egészen a szépségiparig számos területen tarolnak ezek a vállalkozások.
Az oktatás terén például olyan innovatív franchise-ok vonzzák a befektetőket, mint az Edukido, a Coders, az Edu3Dcation és a Verbatoria. Ezek a márkák az óvodáskori fejlesztő gyakorlatoktól, a nyelvtanuláson át a programozási készségek elsajátításáig széles skálán mozognak, bizonyítva, hogy a szektor gyorsan reagál a modern tanulási igényekre.
A gasztronómia továbbra is népszerű a franchise piacon. A legismertebb márkák, mint a McDonald's vagy KFC a húzó nevek, de folyamatosan jelennek meg új koncepciók, mint az Easy Beer, Salad Box, Box Donut vagy Bite Bakery Café. Ezek a franchise-ok az egészségtudatos ételektől kezdve az ínycsiklandó desszerteken át a nemzetközi konyhákig mindent kínálnak, jól mutatva az éttermek alkalmazkodóképességét.
A divatiparban is több külföldi márka próbál bejutni hazánkba, mint például az ESOTIQ. A lakberendezési piacon a Dnipro-M és a DIVANI&SOFA' hálózatokból kiindulva is növekvő igény mutatható ki a lakásfelújítási és karbantartási szolgáltatásokra. Ez is jelzi, mennyire fontosak az emberek számára az élettereik. A Hopp pedig, amely a fogyasztói szolgáltatásokat képviseli, példázza, hogy a franchise-ok milyen hatékonyan tudják kielégíteni a mindennapi igényeket.
A szépség- és fitnesziparban olyan franchise-ok, mint az Everderm, a DepilConcept és a Guinot tükrözik a fogyasztók növekvő érdeklődését a személyes gondoskodás és a wellness iránt. Ezek a márkák a fizikai megjelenés és a jó közérzet javítására egyaránt kínálnak szolgáltatásokat.
A franchise bizonyított üzleti megközelítés, amely ötvözi az ismert márkák előnyeit a vállalkozói szabadsággal és önmegvalósítással. A Franchising.hu-n arra törekszünk, hogy a lehető legtöbb szektorból kigyűjtsük a legnépszerűbb franchise-okat emelik ki, megerősítik, hogy ez a modell sikeresen igazodik a fogyasztói preferenciákhoz és a piaci fejleményekhez. Legyen szó oktatásról, vendéglátásról, divatról, otthon és kertről, fogyasztói szolgáltatásokról vagy szépség- és fitneszről, ezek a franchise-ok bizonyítják képességüket az innovációra és a sokszínű vásárlói igények kielégítésére.
Biztosítsd be jövedelemforrásod egy jól bevált üzleti modellel! Ha érdekel a franchise világa, ne habozz utánajárni a lehetőségeknek. A siker receptje lehet egy olyan üzlet indítása, amely mögött egy erős márka és kipróbált rendszerek állnak.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
A fitneszipar jelenleg példátlan növekedést él meg, és a pilates áll a változások élvonalában. De mi teszi ezt a mozgásformát ennyire vonzóvá befektetők és sportolók számára egyaránt?
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...