Partnereit keresi az Esotiq&Henderson fehérnemű franchise

A lengyel fehérnemű márkabolt külföldön terjeszkedik / Több, mint 300 egységgel Európa keleti részén is, immár hazánkban is keresi partnereit a hálózat
Hétfő
2024.09.09.
Nemzetközi terjeszkedésbe kezdett az Esotiq&Henderson, az egyik legnagyobb lengyel franchise hálózat. A kiváló minőségű és saját gyártású fehérneműiről és kozmetikumairól ismert koncepció, izgalmas új fejezetet nyit a terjeszkedésének történetében. A női fehérneműk és férfi alsóneműk szakértőjeként a márka Lengyelországban már sikerrel építette fel a minőséggel és stílussal fémjelzett brandjét.
 

A franchise hálózat jelenleg több mint 300 üzletet számlál, és folyamatosak az új üzlet nyitások. Az elmúlt években az Esotiq&Henderson átlépte Lengyelország határait és Németországban, Ukrajnában, Moldovában és Macedóniában is megkezdte terjeszkedését. 2024 utolsó negyedévében Macedóniában is tovább erősítik a piaci jelenlétüket.
 
2024 júliusában nyitott meg a hálózat 5. szerbiai üzlete. A koncepció az első üzlet elindítása óta gyorsan népszerűvé vált a szerb piacon, és a divat iránt érdeklődő olyan hölgyek körében, akik fehérnemű vásárlásuk során a stílust és a kényelmet tartják szem előtt.

 
A szerbiai üzletek megnyitásával a márka izgatottan várja a jövőbeli növekedési lehetőségeket a régióban. A vállalat előremutató elképzelései középpontjában a szerb terjeszkedés mellett franchise partnerek bevonásával a magyar piacon való megjelenés és növekedés szerepel. A hálózat alapítói olyan elsősorban budapesti partnereket keresnek, aki hozzájuk hasonlóan tudnak azonosulni az Esotiq&Henderson koncepciójával, és vevőkezelésével.
 
Az üzletek sikerének biztosítása érdekében a csatlakozó franchise partnerek már a kezdetektől fogva számíthatnak támogatásra. Az Esotiq&Henderson központi munkatársai segítséget nyújtanak a megfelelő helyszín kiválasztásában. A központ emellett koordinálja az üzletnyitási folyamatot, támogatást biztosít annak kialakításában, és a kezdő termékportfólió összeállításában egyaránt. A partnerek a központ által biztosított marketing támogatásban is részesülhetnek.
 
Miközben a lengyel márka folyamatosan növekszik és fejlődik, egyre elkötelezettebbé válik a minőség és a vásárlói bizalom fenntartása mellett. Azzal, hogy az Esotiq&Henderson a nemzetközi terjeszkedés mellett döntött, nemcsak a piacát szélesíti, hanem egyre több ember számára teszi elérhetővé a fehérneműkben rejlő önbizalom és felhatalmazás filozófiáját.
 
Csatlakozzon hozzájuk ezen az úton, ahol a magabiztosság lesz a fehérneműk új mércéje!


Budapest a célkeresztben / A prémium termékekkel elsősorban a fővárosban kíván terjeszkedni a márka
Esotiq franchise partner jelentkezés
Esotiq franchise partner jelentkezés
If you see this, leave this form field blank
Franchise tanácsadó

legolvasottabb

A franchise fogalma /2019.04.13.

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.