A legtöbb szektorban már nem találni hiányt a szolgáltatókból, a sűrű piacokon pedig csak egy jó kampánnyal lehet kitűnni.
Alapvető a social media használata, de még a legnagyobb márkák és franchise hálózatok is állandóan küzdenek azzal, hogy megfejtsék a fogyasztók gondolkodását. A 20. században az volt a fő kérdés, hogy milyen üzenetet nyomtasson a plakátra a vállalat, a 21. században már az a kérdés hogy az üzenetet hogyan juttassuk el a fogyasztók fejébe.
A közösségi oldalak velejárója a mémek és az ezeken keresztül történő kódolt kommunikáció. A mai napig beletörik az óriásvállalatok bicskája, ha erőltetve próbálják a fogyasztói posztokat utánozni. Mi sem szemlélteti ezt jobban, mint ez a kép:
Kutatások és felmérések alapján, amit a felhasználók leginkább szeretnének egy közösségi oldaltól, az a „közösség” és az őszinte tartalmak. Nem véletlen, hogy csupán egy lapos grafika emberi arcra cserélésével akár 50-60%-os elérés növekedést lehet elérni. A cégeknek tehát nem azt kell megfontolni, hogy hogyan bírják kattintásra a fogyasztókat, hanem azt, hogy miként tudnak őszintén, „emberként” megjelenni.
Érdemes megvizsgálni a külföldi étteremláncokat, főleg a Wendy’s, KFC és Taco Bell kommunikációját, tipikus lovebrand-ek, akik élen járnak ebben. Kisebb márkáknál is találhatók jó példák, azonban a növekedéssel együtt a legtöbb hálózatnak állandó kihívás, hogy meg tudja őrizni a követők bizalmát és őszinte tudjon maradni.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Nemzetközi terjeszkedésbe kezdett az Esotiq&Henderson, az egyik legnagyobb lengyel franchise hálózat. A kiváló minőségű és saját gyártású fehérneműiről és kozmetikumairól ismert koncepció, izgalmas új fejezetet nyit a terjeszkedésének történetében. A női fehérneműk és férfi alsóneműk szakértőjeként a márka Lengyelországban már sikerrel építette fel a minőséggel és stílussal fémjelzett brandjét.
A Magyar Franchise Szövetség májusban ismét megrendezi a nagysikerű franchise képzését. Az előadásokon a résztvevők megismerkednek a franchise rendszer alapjaival, működésével, a sikeres hálózatépítéssel, a kézikönyvek elkészítésével és a partnerkeresés fortélyaival.
Megéri-e hálózathoz csatlakozni vagy inkább saját ötletünket valósítsuk meg?
Alacsony befektetés és magas hozamok mellett léphetsz be egy dinamikus piacra, mindezt saját ingatlan nélkül!
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...