Hogy maradhatnak hitelesek a vállalkozások?

Szerda
2024.01.10.
Ma a vállalkozóknak rendszeresen a legnagyobb kihívást ma a marketing jelenti.
 

A legtöbb szektorban már nem találni hiányt a szolgáltatókból, a sűrű piacokon pedig csak egy jó kampánnyal lehet kitűnni.

Alapvető a social media használata, de még a legnagyobb márkák és franchise hálózatok is állandóan küzdenek azzal, hogy megfejtsék a fogyasztók gondolkodását. A 20. században az volt a fő kérdés, hogy milyen üzenetet nyomtasson a plakátra a vállalat, a 21. században már az a kérdés hogy az üzenetet hogyan juttassuk el a fogyasztók fejébe.

A közösségi oldalak velejárója a mémek és az ezeken keresztül történő kódolt kommunikáció. A mai napig beletörik az óriásvállalatok bicskája, ha erőltetve próbálják a fogyasztói posztokat utánozni. Mi sem szemlélteti ezt jobban, mint ez a kép:

Kutatások és felmérések alapján, amit a felhasználók leginkább szeretnének egy közösségi oldaltól, az a „közösség” és az őszinte tartalmak. Nem véletlen, hogy csupán egy lapos grafika emberi arcra cserélésével akár 50-60%-os elérés növekedést lehet elérni. A cégeknek tehát nem azt kell megfontolni, hogy hogyan bírják kattintásra a fogyasztókat, hanem azt, hogy miként tudnak őszintén, „emberként” megjelenni.

Érdemes megvizsgálni a külföldi étteremláncokat, főleg a Wendy’s, KFC és Taco Bell kommunikációját, tipikus lovebrand-ek, akik élen járnak ebben. Kisebb márkáknál is találhatók jó példák, azonban a növekedéssel együtt a legtöbb hálózatnak állandó kihívás, hogy meg tudja őrizni a követők bizalmát és őszinte tudjon maradni.


SAJTÓKÖZLEMÉNY

népszerű a fórumban

A Fornetti recept

A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...

2 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Lengyel postacég lép a magyar piacra

Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...

3 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Pályázat mikrovállalkozásoknak

Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...

3 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?

Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...

2 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Atipikus foglalkoztatás

április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...

2 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?

Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...

2 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat

A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...

2 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak

Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...

4 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.