A H&M folytatja nemzetközi terjeszkedését
A Hennes & Mauritz AB vezetősége a vállalat féléves jelentésében hírül adta, hogy folytatják dinamikus terjeszkedési stratégiájukat. A stockholmi székhelyű üzletlánc több mint 2300 egységet üzemeltet a világ 43 országában, amely a tavalyi 1992 üzlethez képest szignifikáns növekedést jelent. A vállalat fő terjeszkedési irányvonala nem a franchise forma, bár több országban is franchise rendszerben van jelen többek között Ázsiában, a Közel-Keleten. Dubaiban és Marokkóban is.
Karl-Johan Persson, a H&M vezérigazgatója a következőt nyilatkozta jövőbeni terveikről: „Terjeszkedésünket folytatjuk a közeljövőben is, a 2012-es év végéig összesen 275 új üzletet nyitunk meg világszerte. Az összes meglévő országban is folyamatosan bővítjük hálózatunkat, de emellett öt új ország - Bulgária, Mexikó, Lettország, Malajzia és Thaiföld – piacán is megjelenünk. Ezenkívül ősszel elindítjuk webáruházunkat a világ legnagyobb online piacán, az Egyesült Államokban.” – nyilatkozta Persson a vállalat sajtóközleményében.
A H&M 2013-ban is új országokat kíván meghódítani, ezek közül Észtországban és Indonéziában már aláírták a megállapodást az üzlethelyiségekről.
Az üzletlánc Magyarországon legutóbb az újonnan épült Sió Plázában nyitott egy több mint 1000 négyzetméteres üzletet. Így a fővárosban tíz, vidéken pedig már hét H&M egység üzemel. A svéd gyökerű, de holland tulajdonban lévő magyar leányvállalat a PartnerControl adatai szerint 2010-ben csaknem 220 millió forint adózott nyereséget hozott össze 9 milliárdos forgalom után.
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
népszerű a fórumban
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...
Playersroom nyitás Szlovákiában
semmit nem is kell befizetni?