Innováció a kozmetikában

Az előrejelzések alapján kozmetikai szektor összetett éves növekedési üteme 7%, mely hasonló a befektetők által kedvelt ingatlan szektorhoz (Zion Market Research). A piac kereslete nem apad az esztétikai kezelések után, a termékek mellett pedig egyre többen költenek kezelésekre is. Érdemes megjegyezni, hogy a fejlett országokban a növekvő GDP-vel arányosan nőnek az igények a kozmetikai termékek és kezelések után. Ezek a jelek mind arra utalnak, hogy a terület további növekedésnek néz elébe.
A kozmetikai szektor forgalmának több, mint felét a felületi kezelések, például szőrtelenítő, ránctalanító és egyéb bőrkezelések teszik ki. Nem meglepően ebben szegmensben tapasztalható a legtöbb nyitás, ilyen kezeléseket nyújt többek között a német High Care is. A franchise hálózat különlegessége, hogy a megszokott kezelések és termékek mellett különleges innovációkkal is készül vendégeinek, melyeket a több, mint 35 éves múltra visszatekintő német anyacége fejlesztett ki.
A már-már futurisztikus kezelések között találni oxigénterápiát, vákuum-, pazma-, fototerápiás kezeléseket. A szalonokban legújabb technológiákat alkalmazzák a bőr fiatalító kezeléseire, de akad zsírbontás és nyirokmasszázs is a szolgáltatások listáján. Az orvosi kutatásokra épülő eszközökkel nem csak kozmetikai, de anti-aging kezelések is elvégezhető - így a hatás nem csupán felületi, a High-Care-ben a probléma gyökerét tudják kezelni.
A német Weyergans High Care Akadémia számos nemzetközi szabadalom birtokosa és több, mint 40 országban van jelen. Hazánkban a franchise hálózatnak 25 egysége üzemel, melyek több elismerésben is részesültek az évek alatt. A sikeres működés legjobb mutatója az ügyfélelégedettség: a vendégek 70%-a visszatér az első kezelés után.
A High Care jelenleg is folytatná terjeszkedését és további partnereket keres hazánkban. A belépő átvevők számára biztos beszállítói hátteret, folyamatos innovációkat biztosít, mindezt egy szakképzet oktatói és marketing csapat támogatásával. Két üzleti modellt kínál a franchise az új partnereknek, a kisebb méretű High Care stúdió 13 millió Ft-ból kivitelezhető, a nagyobb befektetési igényű High Care Centerek kialakítása 30 millió Ft. A két koncepció elsősorban a berendezések számában és az üzlethelyiség méretében különbözik, így lehetőséget adva a partnernek, hogy a saját igényeinek legjobban megfelelő vállalkozást indíthassa el.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
A fitneszipar jelenleg példátlan növekedést él meg, és a pilates áll a változások élvonalában. De mi teszi ezt a mozgásformát ennyire vonzóvá befektetők és sportolók számára egyaránt?
Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Évről-évre sokan fogadkoznak, hogy végre elkezdik a fogyókúrát, elkezdenek mozogni, leteszik a cigarettát, megtanulnak valamilyen nyelvet vagy éppen vállalkozást indítanak.
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...