A Mr Jeff a franchise üzleti lehetőség először az Arizona, Colorado, Florida, Kansas, Massachusetts, Missouri, New Hampshire, Nevada, Oregon, Pennsylvania, Texas, Tennessee és Vermont államok egyes városainak vállalkozó szellemű polgárai számára lesz elérhető, majd a vállalat 2021 folyamán további célpiacokat fog megnevezni.
A Mr Jeff egy áttörő technológiát alkalmazó mosodai franchise, amely gördülékeny, 48 órán belüli felvételt és házhoz szállítást kínáló applikáció alapú szolgáltatásával több mint 40 országban modernizálja a fárasztó házimunkát jelentő mosási folyamatokat. A hálózat hamarosan Magyarországon is megnyitja első egységeit.
Az Egyesült Államokban egyelőre csak a mosodai szolgáltatásokat lehet igénybe venni, míg a Jeff a nemzetközi piacon olyan üzleti modelleket is kínál, mint a Fit Jeff (edzőközpont) és a Beauty Jeff (hétköznapi szépségszolgáltatásokat kínáló központ).
A Mr Jeff gyors és egyszerű megoldást kínál a mosás jelentette problémára, amely tökéletesen illeszkedik a mai világ elfoglalt fogyasztóinak és azok igényeihez, akik a világjárvány ideje alatt személyes érintkezés nélkül szeretnének szolgáltatásokat igénybe venni. Éppen ezért a nemzetközi terjeszkedés során a pénzügyi támogatók ismételten bizalmat szavaztak az üzleti modell növekvőképességének. Ezt példázza a legutóbb az egyesült államokbeli, terjeszkedő mosodai érdekeltségű Clean Ventures kockázatitőke-alappal kötött megállapodás. Az alapot kezelő, az iparban élenjáró vezetők, összesen több mint 100 éves szakmai tapasztalattal rendelkeznek és együttesen mosodák százait hozták már létre az Egyesült Államokban. Az alap egyik vezetője, a több mint 200 észak-amerikai üzlettel bíró, mosodai szolgáltatásokat kínáló üzletlánc, a Clean Rite Centers alapítója és vezérigazgatója, Alex Weiss így nyilatkozott: „A Mr Jeff példátlan vízióval és világszerte alkalmazható eljárási folyamatokkal dolgozó mosodai franchise. Üzleti modelljük még a szektorban szerzett 25 éves tapasztalatunk ellenére is meglepett minket, és az Egyesült Államok piacára való belépésük is biztosan nagy siker lesz”.
A Jeff-társalapítója és vezetője, Eloi Gomez a következőket mondta: „Más országokban - főként az Egyesült Államokban - egyértelműen kirajzolódott az a tendencia a járvány ideje alatt, hogy az ú.n. „covid-preneur-ök” pénzügyeiket kezükbe véve saját vállalkozásba fognának. A Jeff üzleti modelljeivel szeretnénk mindenki számára elérhetővé tenni a vállalkozásnyitás lehetőségét, hogy ezáltal irányíthassák pénzügyi jövőjüket. A Mr Jeff amerikai piacra való bevezetésével ideális lehetőséget szeretnénk kínálni olyan ambiciózus egyéneknek, akik technológia-/applikációalapú szolgáltatásokat nyújtó, egyszerű üzleti modellt keresnek, amellyel hozzájárulhatnak ügyfeleik életének egyszerűsítéséhez.”
A biztonságos felvétel és házhoz szállítás mellett a Mr Jeff előfizetési lehetőségei is kedveltek a megrendelők körében, akik megfizethető havi díj fejében heti rendszerességgel vehetnek igénybe mosodai és vasalási szolgáltatásokat. A nemzetközi franchise-belépők is megfigyelték már ennek előnyeit, mivel az előfizetések rendszeres, kiszámítható bevételi forrást jelenthetnek.
A személyes érintkezést nem igénylő felvétel, a házhoz szállítási modellnek és a fertőtlenítő eljárások 2020-ban is hozzájárultak a cég népszerűségéhez, míg más mosodai szolgáltatásokat kínáló vállalkozások nehéz évre tekintenek vissza. 2020 márciusától az év végéig tartó időszakban 185 új üzlet nyílt világszerte.
A Mr Jeff vállalkozók egy kulcsrakész üzleti modellből is profitálhatnak, amely az első naptól kezdve mindent rendelkezésükre bocsát, amire üzletük vezetéséhez szükségük lehet, ideértve az átfogó „Business in a Box” modellt is, amely három technológiai eszközt foglal magában:
- A Jeff App applikáció és webalkalmazás, amely felületén az ügyfelek egy gombnyomással szolgáltatásokat foglalhatnak.
- A Jeff Suite, egy olyan különleges üzletvezetési szoftver, amelyet arra a célra fejlesztették ki, hogy elősegítse a vállalkozás, annak vezetőinek és alkalmazottainak fejlődését, valamint olyan funkciókkal rendelkezik, mint például a pénzügyek nyomon követése. Ennek köszönhetően a vállalkozók döntéseiket adatokra alapozhatják a megrendelések száma, a bevétel, a foglalt szolgáltatások, az előfizetések száma és az aktív felhasználók függvényében.
- Jeff Driver app, amely a Jeff Suite platformmal és a Jeff applikációval áll összeköttetésben, a felvétel és házhoz szállítás idejének és folyamatának kezelésére szolgál. Ezen eszközök révén az üzlettulajdonosok a szinkronizált és hatékony, mobilbarát vállalati technológián keresztül egyszerűen irányíthatják vállalkozásukat.
A „Business in a Box” modell továbbá nemzetközi márka- és promóciós anyagokat, szakmai képzést és támogatást, szakmai gyakorlati tudást és innovatív üzleti terveket is magában foglal, amelyeknek köszönhetően minden franchise-partner sikeresen vezetheti egyedi mosodai vállalkozását. További segítséget nyújt például a Marketing kézikönyv, amely lehetővé teszi a vállalkozók számára, hogy a helyi piacra szabják a rendelkezésükre bocsátott anyagokat, taktikákat és kampányokat, és az online oktató platform, a Jeff Akadémia, amely a franchise-vevőnek részletes, átfogó és azonnali segítséget nyújt.
Egyszerű és mégis előrehaladott folyamatai ellátásához általában 5 alkalamzott elegendő minden üzlet számára (beleértve a futárt is).
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
A DIVANI&SOFA' International olasz luxusbútor hálózat sikeres működése után most a határokon túlra helyezi a fókuszt.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...