A CRM rendszerek jövője

Dunkin' Donuts
Dunkin' Donuts / Az amerikai kávézó-fánkozó saját appot vetett be az adatgyűjtésre, mely egyben új szolgáltatásokat is kínál a vevők számára.
Szerda
2020.12.16.
Egy vállalkozás sikere mögött gyakran az áll, hogy mennyire tudja kiismerni és kiaknázni a fogyasztói szokásokat.
 

Ennek az egyik tipikus eszköze egy CRM rendszer, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy egy adatbázisba gyűjtsék a vásárlóikat, illetve különböző platformokon azonnal kommunikációt kezdeményezzenek velük - pl. email vagy SMS formájában.

A CRM rendszerek ilyen jellegű használata azonban leáldozóban van - a nagy hálózatoknál legalábbis. A tradicionális adatok mellett - név, email cím, telefonszám, stb. - új információ fajtákat is gyűjtenek a vevőkről a cégek. A Burger King például az appja segítségével a lokációt logolta, amikor 1 centért adta Whopper hamburgerét feltéve, hogy a vásárlók egy McDonald's parkolójában adták le a rendelésüket. A Costa Coffee és a Dunkin' Donuts pedig az appján keresztül lehetővé tette a vásárlóknak, hogy előre leadják rendelésüket és sorban állás nélkül átvegyék azt az egységbe érkezve. Ezek a megoldások egyre inkább leváltják a tradicionális egyirányú kommunikációt és helyette egy két irányú csatornát alakítanak ki a vásárlók és a brand között.

Az új típusú CRM rendszerek kiépítésének legnagyobb kihívása az adatgyűjtés. Erre gyakori megoldás egy saját app bevezetése, amely megkönnyíti a vásárlók monitorozását. Különösen igaz ez, ha az appból rendelni is lehet, ilyenkor ugyanis az egyes tranzakciókat a vállalkozás a személyhez tudja kötni és egyedi kedvezményeket kínálhat a számára. A CRM rendszerek fejlesztésével a hálózatoknak egyben ki kell építenie egy robosztus ellátási láncot, amely naprakész információval tud szolgálni a fogyasztóikról.

Kép források: Lukas Blazek, https://www.foodbusinessnews.net/


népszerű a fórumban

Az értékváltás szükségessége

Idén is megrendezésre kerül a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek éves találkozója! A "Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2014" konferencia fókuszában a...

1 hozzászólás
utolsó 2014.10.26.
Új támogatás innovatív kkv-knak

Az Európai Bizottság szerdán megjelentette a Horizont 2020 keretprogram első pályázati felhívásait!! A pályázati kiírások megtekinthetőek ide kattintva. A Nemzeti...

1 hozzászólás
utolsó 2014.07.12.
Fiatal vállalkozók támogatása

Újabb régiókban érhetőek el a fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása a konvergencia régiókban című pályázat kitöltőprogramjai! 2014. július 1-én a...

1 hozzászólás
utolsó 2014.07.01.
Még gyerekcipőben

A nagy érdeklődésre való tekintettel 2014. január 15-én megrendezésre kerül a HUMÁN-ERŐ-TÉR 2!! Jelentkezési határidő nagyvállalatok és kkv-k számára:...

1 hozzászólás
utolsó 2013.12.14.
A hónap végéig nevezhet honlapjával

Kihirdették "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit!! A pályázatra idén 333 nevezés érkezett - a tavalyihoz hasonlóan az idei évben is a legtöbb pályázat a...

1 hozzászólás
utolsó 2013.12.08.
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?

Kedves Mihály!   Általában a franchise vagy belépési díjat az átadott know-how (kézikönyv, képzés, stb.) és védjegyhasználati jog (plusz beletartozhatnak a...

2 hozzászólás
utolsó 2013.11.24.
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?

Tisztelt Cim! A Fornetti-vel van frenchise szerződésünk amelyet most fel kell mondanunk, mert megszüntetjük az üzletet.A szerződés megkötésekor fizettünk 300000...

2 hozzászólás
utolsó 2013.11.23.
Eladó a MosóMedve Wash&Dry

4 MosóMedve Wash&Dry mosoda található Budapesten:   III. ker., Pethe Ferenc tér 1. III. ker., Ágoston utca 3. XIII. ker., Kárpát utca 22. XI. ker., Lágymányosi utca...

4 hozzászólás
utolsó 2013.11.10.