A CRM rendszerek jövője

Ennek az egyik tipikus eszköze egy CRM rendszer, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy egy adatbázisba gyűjtsék a vásárlóikat, illetve különböző platformokon azonnal kommunikációt kezdeményezzenek velük - pl. email vagy SMS formájában.
A CRM rendszerek ilyen jellegű használata azonban leáldozóban van - a nagy hálózatoknál legalábbis. A tradicionális adatok mellett - név, email cím, telefonszám, stb. - új információ fajtákat is gyűjtenek a vevőkről a cégek. A Burger King például az appja segítségével a lokációt logolta, amikor 1 centért adta Whopper hamburgerét feltéve, hogy a vásárlók egy McDonald's parkolójában adták le a rendelésüket. A Costa Coffee és a Dunkin' Donuts pedig az appján keresztül lehetővé tette a vásárlóknak, hogy előre leadják rendelésüket és sorban állás nélkül átvegyék azt az egységbe érkezve. Ezek a megoldások egyre inkább leváltják a tradicionális egyirányú kommunikációt és helyette egy két irányú csatornát alakítanak ki a vásárlók és a brand között.
Az új típusú CRM rendszerek kiépítésének legnagyobb kihívása az adatgyűjtés. Erre gyakori megoldás egy saját app bevezetése, amely megkönnyíti a vásárlók monitorozását. Különösen igaz ez, ha az appból rendelni is lehet, ilyenkor ugyanis az egyes tranzakciókat a vállalkozás a személyhez tudja kötni és egyedi kedvezményeket kínálhat a számára. A CRM rendszerek fejlesztésével a hálózatoknak egyben ki kell építenie egy robosztus ellátási láncot, amely naprakész információval tud szolgálni a fogyasztóikról.
Kép források: Lukas Blazek, https://www.foodbusinessnews.net/
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Nagy érdeklődés övezte a Magyar Franchise Szövetség februári webinárját.
Mit is jelent pontosan a gamification? Hogyan hat az ügyfélélményre, valóban növeli-e az értékesítések számát?
Meglepő módon a gyerekek becsábítása helyett a felnőtteket fogta meg az étteremlánc legújabb akciója.
A McDonald’s két fronton is újra indítja a gyorséttermek háborúját.
Egy franchise egység nyitása nem csak pénzügyi kötelezettségekkel jár, mielőtt csatlakoznánk egy hálózathoz érdemes ellenőrizni, hogy milyen tapasztalattal és tudással kell rendelkeznünk ehhez.
legolvasottabb

A franchise egy a Rendszergazda, és az átvevő közötti szerződéses kapcsolat, ami egyre népszerűbbé és népszerűbbé válik minden ágazatban.
Közép-Európa egyik legnagyobb étteremoperátora 144 Starbucks kávézóval bővítheti tovább hálózatát. Szlovákiába is belépnek.
A szórakoztatóipar egy kisebb szegmenst képvisel a franchise szektorban, de a legérdekesebb koncepciók is általában innen kerülnek ki.
„Amióta becsatlakoztam, szerelmes lettem ebbe a területbe” indította a beszélgetést Szekeres-Szűcs Nikoletta a Stilianos diósdi franchise partnere.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
népszerű a fórumban
Az értékváltás szükségessége
Idén is megrendezésre kerül a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek éves találkozója! A "Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2014" konferencia fókuszában a...
Új támogatás innovatív kkv-knak
Az Európai Bizottság szerdán megjelentette a Horizont 2020 keretprogram első pályázati felhívásait!! A pályázati kiírások megtekinthetőek ide kattintva. A Nemzeti...
Fiatal vállalkozók támogatása
Újabb régiókban érhetőek el a fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása a konvergencia régiókban című pályázat kitöltőprogramjai! 2014. július 1-én a...
Még gyerekcipőben
A nagy érdeklődésre való tekintettel 2014. január 15-én megrendezésre kerül a HUMÁN-ERŐ-TÉR 2!! Jelentkezési határidő nagyvállalatok és kkv-k számára:...
A hónap végéig nevezhet honlapjával
Kihirdették "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit!! A pályázatra idén 333 nevezés érkezett - a tavalyihoz hasonlóan az idei évben is a legtöbb pályázat a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Kedves Mihály! Általában a franchise vagy belépési díjat az átadott know-how (kézikönyv, képzés, stb.) és védjegyhasználati jog (plusz beletartozhatnak a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Tisztelt Cim! A Fornetti-vel van frenchise szerződésünk amelyet most fel kell mondanunk, mert megszüntetjük az üzletet.A szerződés megkötésekor fizettünk 300000...
Eladó a MosóMedve Wash&Dry
4 MosóMedve Wash&Dry mosoda található Budapesten: III. ker., Pethe Ferenc tér 1. III. ker., Ágoston utca 3. XIII. ker., Kárpát utca 22. XI. ker., Lágymányosi utca...