Hogyan született meg a QuadLight ötlete?
Vállalkozásunk indulását egy átfogó reklámpiaci átvilágítás előzte meg, melynek a keretei között alaposan felmértük a magyar piac sajátosságait, a hirdetői igényeket, a hazai és külföldi, már jelenlevő szolgáltatások kínálatát. Felismertük, hogy a koncepció, amelyet kifejleszteni terveztünk, messze túlmutat a hagyományos reklámfelületek egyszerű bérbeadásán. Tervezett szolgáltatásunk komplexitása, ami a hirdetői igények maximális kiszolgálásán és a fogyasztók pontosabb megértésén alapszik, olyan hozzáadott értékeket mutatott, amelyet egy keretrendszerbe foglalva magas értékűnek és üzletfejlesztésre alkalmasnak találtunk. Emiatt már a Quad Light szolgáltatásunk kidolgozásának az elejétől fogva franchise rendszerben gondolkoztunk, és ennek rendeltük alá a koncepciónk teljes kidolgozását. Olyan sztenderdeket állítottunk, melyek a hirdetők biztonságát és a szolgáltatás színvonalát garantálja. A Quad Light koncepciónk fejlesztésének minden szakaszában egy könnyen üzemeltethető és átlátható franchise rendszer kialakítása kapott központi szerepet.
Milyen ügyfeleket céloztak meg elsőszámú célcsoportként? Az alapvető koncepció módosult az évek alatt?
A koncepció nem változott, csak kiforrottabb lett. Elsődleges célcsoportunk azok a hirdetők, akik a közterületen (is) hatékonyan szeretnék elérni a fogyasztóikat, és akik magas színvonalú, ellenőrizhető és átlátható szolgáltatást keresnek. Jellemzően multinacionális nagyvállalatok, magyar és nemzetközi brandek, igényes hirdetők, akik élesen el szeretnének válni a konkurenciától. Másodlagos célcsoportunkat képezik a reklámügynökségek, médiavásárlók és közterületi optimalizálók. A KKV szektor számára is kínálunk szolgáltatásokat, melyek túlnyomórészt üzlet/és vagy boltnyitási kommunikációs koncepciók, esetleg rendezvénnyel kapcsolatos kommunikációs csomagok.
Mit kell tudni a járművekről?
Magyarországon 14 járműből álló flotta szolgálja ki a megrendelőink igényeit, amely ha szükséges kiegészülhet a Szlovák partnerünk 4 járművével. A járműveink jellemzően 2-4 éves quadokból állnak, melyek folyamatos szerviz felügyelet mellett állnak a megrendelőink szolgálatára. Járműveink megfelelnek a hatályos jogszabályokban foglaltaknak és a közúti forgalomban szabályosan közlekedhetnek.
Komoly elvárásaik vannak a franchise partnerekkel szemben. Miért szükséges, hogy a szakmában tapasztalt legyen a partner?
Az utóbbi évek gazdasági változásai a hirdetők árérzékenységére különösen kihatott. A válságra a reklámpiac egyes szereplői az árak csökkenésével reagáltak, mely a minőség és hatékonyság rovására ment. Az a magas színvonalú szolgáltatás reprodukálása, amit a leendő franchise partnerünktől megkövetelünk, a reklámpiac szerkezetének átfogó ismeretét és a megfelelő szakmai tudást igényli. Úgy gondoljuk, hogy kizárólag magas szakmai hozzáértéssel és szakmai hitelességgel lehet a hirdetők bizalmát elnyerni. Ezen tapasztalatok birtokában a leendő partnerünk megfelelőképpen tudja megindokolni és szakmailag alátámasztani, a Quad Light koncepció hatékonyságát, és ez ad garanciát a megrendelő számára annak érdekében, hogy a reklámbüdzséjét a leghatékonyabb módon használja fel.
Hol keresnek partnereket?
A magyarországi piac méretei nem teszi lehetővé, hogy belföldi franchise partnereket illesszünk be a rendszerbe. Így mi kizárólag külföldi franchise átvevőket keresünk.
Milyen piacokon terveznek megjelenni a közeljövőben?
Jelenleg a Magyarországon kívül, Szlovákiában vagyunk jelen. Szeretnénk nyitni a környező országok irányába, a 2013-as év reményeink szerint ennek a jegyében fog zajlani. Lépéseket teszünk annak érdekében, hogy a lengyel piacon is megjelenhessünk, és bízunk benne, hogy a gazdasági helyzet ezt lehetővé is teszi majd.
(pcs)

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Virág 2006-ban zongora tanárként kezdett dolgozni, majd az állami oktatási rendszerben éneket is tanítanott. 2023-ban viszont úgy döntött, saját vállalkozásba kezd és a lengyel Edukido-hoz csatlakozva ma már játékos, kreatív órákat tart Lego építőkockákkal gyermekeknek.
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó napot! Az időpontot nem találom a cikkben. Lehet tudni, mikor lesz? Kérem, ossza meg velem az információt, ha rendelkezésre áll! Köszönöm!
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt! A videó betekintést nyújt a DynEd programba, amely a...
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!