Jövőbe tekint a BoConcept
A BoConcept a nagyvárosok lakói számára tervez, gyárt, és forgalmaz egyedi, minimál stílusú bútorokat. A dán alapítású vállalat több mint 60 éves múltra tekint vissza, és mára több mint 50 országban van jelen 200 márkaboltjával. Ezek közül kettő található Magyarországon, melyeket a mester franchise tulajdonos Euroliving Kft. sajátként üzemeltet a fővárosban. A két üzlet a gazdasági válság előtti években kimagaslóan teljesített, ennek köszönhetően a tervek szerint további kettő létesült volna vidéki városokban, ha a recesszió által súlyosan visszavetett bútorpiaci kereslet ezt lehetővé tette volna.
A BoConcept bútorai a felső-közép kategóriába sorolhatók, de mivel Magyarországon is azonos árat kell értük fizetni, mint a nyugat-európai országokban, ez itthon egy kicsit magasabbra pozícionálja a márkát. „A válság hatása meghatározó volt a magyar bútorpiacon. Mivel egy lakberendezés megvásárlása sokszor többszázezres vagy milliós költéssel jár, az emberek értelemszerűen a mindennapi szükségleteikre költik inkább a pénzüket. Emellett az ingatlan eladások is mélyponton vannak, ami ugyancsak befolyással van a mi szakterületünkre. Ennek ellenére bízunk abban, hogy túl vagyunk a mélyponton, és az elkövetkezendő években megteremtődnek a feltételek ahhoz, hogy bővítsük üzleteink számát Magyarországon.” – mondta Kucsma Géza, a BoConcept üzleteket üzemeltető Euroliving Kft. ügyvezető igazgatója.
A válság legfőképp a közép-kelet európai régiót érintette, kiváltképp a horvát, román, bolgár és magyar piacokat. A világ legtöbb országában már túl vannak a válságon a BoConcept hálózat üzletei. A vállalat nemzetközi terjeszkedésének középpontjában jelenleg a közel-keleti és távol-keleti országok vannak – mint az Egyesült Arab Emirátusok, Japán, Kína – ahol a márkaboltok a várakozásoknak megfelelően teljesítenek, így ez kompenzálja a nemzetközi eredményekben a közép-kelet-európai bevételkiesést.
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
Hogyan esnek csapdába a franchise hálózatok a megújulást kergetve.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.