Az Alma Gyógyszertárak lett a 2019. Év Franchise Hálózata
A Szövetség gálaestje a hazai franchise szakma legjelentősebb eseménye, ahol évről évre az elmúlt időszak legkiemelkedőbb franchise hálózatait, valamint franchise átvevőit díjazzák.
Az első gálákon csupán két kategóriában – „Az Év Franchise Hálózata” és az „Év Franchise Átvevője” – kerültek díjak kiosztásra. Az elmúlt évek alatt a franchise hálózatok számának bővülésének, valamint az évről évre beérkező pályázatok folyamatos növekedésének köszönhetően idén már dén 10 kategóriában kerültek átadásra franchise díjak.
A 2019. Év Franchise Hálózata elismerést az Alma Gyógyszertárak kapta. Az ALMA Gyógyszertárak franchise 2012-ben indult. Az utóbbi 8 évben a hálózat jelentős növekedésen ment keresztül, ezáltal ma már az ország összes megyéjében és megyei jogú városában megtalálható. A hálózat jelenleg több, mint 260 egységet számlál, ebből több mint 40 a fővárosban üzemel.
Dr. Lázár Szabolcs az Alma Gyógyszertárak ügyvezető igazgatója, dr Mandel Katalin,
a Magyar Franchise Szövetség főtitkára
2019 Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata a Duna House lett. A hálózat 2019-ben 35 irodával bővült. Összességében elmondható, hogy az országosan elérhető irodák száma 166-ra duzzadt, amely közel 30%-os növekedést jelent az előző év végi állapothoz képest.
Máté Ferenc, a Duna House hálózat vezérigazgató-helyettese,
Vidács Gyula, a Magyar Franchise Szövetség elnöke
A 2019-es Év Innovatív Hálózata a Stilianos babauszoda hálózat, a Stilianos Fejlődési Napló megalkotásáért. A korai évek kiemelkedő jelentőséggel bírnak a gyermekek fejlődésükben. A Stilianos fejlődési napló célja a gyermekek problémáinak, eltéréseinek korai észrevétele, ezáltal terápiás ellátásba segítése.
Varga Vivien, a Stilianos babauszoda hálózat alapítója,
Kupai Mihály, a Magyar Franchise Szövetség elnökségi tagja
A 2019-as év Marketing díját a Fornetti hálózatnak ítélték, a hálózat "Add magad! Mi vevők vagyunk Rád" reklámkampányáért, amely vezérfonala, hogy a fogyasztók mesélnek a Fornetti márkához való kötődésükről.
Kelemen-Pataki Kitti, a Fornetti kreatív igazgatója,
Hahn Gábor, a Magyar Franchise Szövetség elnökségi tagja
A 2019. Év Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hálózata a Logiscool. A hálózat mára már 13 országban közel 100 programozó iskolából áll, amelyekben több, mint 50.000 diákot oktatnak. A hálózat 2019-ben újabb országokat és földrészeket hódított meg. USA és Mexico után idén Törökországban, Indiában, Taiwanon és Szingapúrban indítanak iskolákat a franchise partnerek.
dr. Breuer Anita, a Logiscool társalapítója,
Megyeri Gábor, a Magyar Franchise Szövetség elnökségi tagja
A 2019. év Internet Média és Web Díját a Bubbles mosoda hálózat nyerte el. Magyarország kedvenc önkiszolgáló mosodája nem az otthoni mosás konkurenciája, hanem annak kiegészítése. A Bubbles mosodákban jobb minőségben és gyorsabban tudják ruháikat megtisztítani a betérők.
Domoki Patrícia, a Bubbles marketing vezetője,
Kiss László, a Magyar Franchise Szövetség alelnöke
A 2019. Év Franchise Átvevője Németh József és Pálfi László, az Otthon Centrum franchise partnerei.
Németh József és Pálfi László, az Otthon Centrum franchise partnerei,
Vidács Gyula, a Magyar Franchise Szövetség elnöke
Az év multi-brand átvevője Hahn Gábor, a Naturtex átvevője, és egyben a Matrackuckó hálózat alapítója.
Hahn Gábor, a Matrackuckó hálózat alapítója,
dr Mandel Katalin,a Magyar Franchise Szövetség főtitkára.
A 2018 év multi-unit átvevője, Dr Elek János és Dr Rozsi Ákos, fiókgyógyszertárakkal együtt 17 egységet számláló gyógyszertárcsoport tulajdonosai.
Lavotha Ildikó, a Magyar Franchise Szövetség alelnöke,
Dr Elek János és Dr Rozsi Ákos franchise átvevők
A 2018. év fiatal sikeres franchise átvevője Pálóczi Gerda és Vincze Attila, a Dont Panic Angol nyelviskola hálózat franchise partnerei.
Pálóczi Gerda, Dont Panic Angol nyelviskola átvevő,
Szemler Tamás, a Magyar Franchise Szövetség elnökségi tagja
Vincze Attila, Dont Panic Angol nyelviskola átvevő
A rendezvénynek a New York Palace Budapest adott otthont.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Novemberben lezajlott a Magyar Franchise Szövetség évzáró rendezvénye, ahol szakmai előadókkal és kerekasztal beszélgetéssel zártuk az évet.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Szeretnél saját vállalkozásba fogni, de nem tudod, hogyan kezdj neki? A franchise lehet a megoldás! Ez az üzleti modell lehetővé teszi, hogy ismert márkák erejét és üzleti tudásukat (know-how) kihasználva indítsd el saját vállalkozásodat.
Sikerre vágysz az ingatlanszakmában, de nem akarsz mindent egyedül csinálni? Egy franchise hálózathoz való csatlakozás, mint az Immo1, kiváló lehetőség - de ahhoz, hogy valóban sikeres franchise partnerré válj, kulcsfontosságú képességekre van szükség. Íme az 5 kulcskompetencia, amely a sikeres induláshoz elengedhetetlen.
Egyre több a magániskola és napközis programokra épülő hálózat Európában, innovatív tanulási megoldásokat kínálva a hagyományos iskolai oktatáson túl. De vajon mi áll e trend hátterében, és milyen lehetőségeket rejt a vállalkozók számára?
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Virág 2006-ban zongora tanárként kezdett dolgozni, majd az állami oktatási rendszerben éneket is tanítanott. 2023-ban viszont úgy döntött, saját vállalkozásba kezd és a lengyel Edukido-hoz csatlakozva ma már játékos, kreatív órákat tart Lego építőkockákkal gyermekeknek.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...