50-dik egységét nyitja a Bubbles

A Bubbles nem titkolt célja, hogy leváltsa a tradicionális otthoni mosógépeket, az urbánus életmódhoz jobban alkalmazkodó önkiszolgáló mosodákba csábítsa a nagyvárosi lakosságot.
A hálózat egységei elsősorban megyeszékhelyekre és a fővárosra koncentrálódnak, hiszen a jól beépített környezetekben van a leginkább kereslet rá. Különösen Budapesten a megemelkedett ingatlan árak és bérleti díjak fényében egyre kevesebben vesznek mosógépet egy kis alapterületű lakásba. Többek között ez a trend figyelhető meg a Bubbles sikere és növekedése mögött.
Amennyiben pedig az európai és az amerikai viszonyokat helyezzük párhuzamba, az is látszik, hogy az európai országok többségében kisebb arányban használnak a háztartások szárítógépet. Az amerikai kultúrától eltérő módon, Magyarországon a legtöbb háztartásban teregetéssel oldják meg a ruhák szárítását. Egy Bubbles mosoda többek között erre is megoldást kínál - különösen kis lakások esetén-, ahol nemcsak a szárítónak, de még a mosógépnek se nagyon van hely, a Bubbles-nél ez megoldott, rögtön helyben a mosás után lehet szárítani a ruhákat.
Az sem elhanyagolandó tény, hogy egy ipari mosógépekkel felszerelt Bubbles mosodában jobb minőségben, a ruhák számára kíméletesebb módon lehet elvégezni a mosást.
A hálózat ezúttal Tatabányán nyitotta meg legújabb egységét, mely egyben mérföldkő is a számukra, hiszen ez az 50. Bubbles mosoda. A magyar franchise már külföldön is megjelent, a cseh fővárosban már 3 üzletben nyújtanak szolgáltatást a Prágaiaknak.
A Bubbles elsősorban multi-unit átvevőkön keresztül kíván terjeszkedi, azaz olyan befektetőket keres, akik több egységet üzemeltetnek egyszerre. A koncepció ideális is erre, hiszen az önkiszolgáló kialakításból fakadóan, szinte emberi munkaerő nélkül, önműködő módon üzemeltethetőek az egységek, minimális helyszíni jelenléttel.
A Magyar Franchise Szövetség idei Díjkiosztóján a hálózat elnyerte az "Internet, Média és Web" díjat.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
A fitneszipar jelenleg példátlan növekedést él meg, és a pilates áll a változások élvonalában. De mi teszi ezt a mozgásformát ennyire vonzóvá befektetők és sportolók számára egyaránt?
Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...