Péntek
2019.10.04.
Budapestre is megérkezett a McDonald's technológiai reformja.
 

Lassan 3 éve annak, hogy megváltozott a McDonald's globális stratégiája, a gyorséttermi óriás már nem csak a lépést akarja tartani az elmúlt évek technológiai fejlődésével, hanem diktálni a reformokat. Az egy éve bejelentett "Jövő Élménye" (Experience of the Future) program keretében számtalan ponton próbálkoztak innovatív megoldásokat bevezetni az éttermeikbe. A cél az volt, hogy modernizálják a McDonald's-élményt és ezzel együtt csokorban átalakításra került minden a konyhától, a kiszolgálásig.

A programot a jövőbe mutató igények hívták életre, a vendégeknek nem kell többé sorban állniuk. Az új technológia segítségével a McDonald's minden vendégének személyre szabott élményt kíván nyújtani. A betérők az ízlésük szerint tudják összeállítani a rendelésüket, majd rögtön fizetni is tudnak, az étel pedig egyenesen az asztalukhoz érkezik. A megújulás legszembetűnőbb elemei talán pont ezek a rendelésfelvevő kioszkok és az asztalszervíz, melyek most Magyarországon is bevezetésre kerülnek. Az, hogy a hálózat egy budapesti egységet újított most meg mutatja a szándékukat a teljes országos bevezetésre, habár nem ez volt az első átalakítás, nem ez lesz az utolsó sem. A folyamat még júniusban egy új gyöngyösi, majd augusztusban a gödöllői egység átalakításával indult.

„A McDonald’s hosszútávra tervez Magyarországon. Ahogy az elmúlt 30 évben mindig, a jövőben is kulcsfontosságú szerepet szánunk az innovációnak és a fejlesztéseknek, hiszen ezek biztosítják, hogy a hálózat a jövőben még jobb szolgáltatásokkal, még több vendéget fogadhasson” – mondta Horváth Ágnes, a McDonald’s Magyarország ügyvezető igazgatója. „Nagy öröm a számunkra, hogy újabb, a modern mekizés élményét közvetítő étteremmel bővíthetjük országos hálózatunkat. Még nagyobb öröm, hogy mindezt egy teljesen új helyszínen, új vendégközönség számára tehetjük meg.”

Az új koncepció része a fenntarthatóság is, így az új és átalakított egységek energiahatékonyság és takarékosság mellett az esővíz összegyűjtésére és hasznosítására megoldást keresnek, ahol erre lehetőséget ad a lokáció - például az új Gyöngyösi étteremben.


népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.