2 új stratégiai partnerrel erősít a Sixt

Június végén, majd július elején a Sixt 2 olyan stratégiai megállapodást kötött, amelynek köszönhetően az Európában már így is piacvezető vállalat ügyfélköre még tovább bővülhet. Előbbi megegyezés azzal a Preferred Hotel Group-pal jött létre, amely világszerte az egyik legerősebb értékesítési partnere és marketing tanácsadója a független szállodáknak és üdülőkomplexumoknak.
A partnerkapcsolat keretében Sixt-kedvezmények sorával élhetnek a Hotel csoporthoz tartozó szállodák, akik amellett, hogy bármilyen esemény kapcsán a Sixt-et részesítik előnyben, különböző VIP szolgáltatásokat is kínálnak az autókölcsönző ügyfelei számára (pl. tiszteletbeli Preferred Golf tagság vagy exkluzív golf ajánlatok).
„A most megkötött partnerkapcsolat a magyarországi utazók számára is számos vonzó kedvezményt és új lehetőséget jelent mind üzleti, mind szabadidős utazásaik során, amit érdemes kihasználniuk – kommentálta a megállapodást Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője.
A hotel- és szállondaláncok mellett a Sixt legfontosabb partnerei a légitársaságok. A már egyébként is impozáns partneri lista (AirFrance, China Airlines, U.S. Airways, stb.) legújabb tagja a lett állami tulajdonban levő airBaltic légitársaság. Ez a stratégiai megállapodás is kölcsönös kedvezmények nyújtásán alapszik és a Sixt már szerepel is az airBaltic honlapján, mint kiemelt autókölcsönző partner.
„A Sixt-tel való kiemelt jelentőségű partnerség logikus döntés volt a részünkről, mivel így Európában, a Közép-Keleten, Oroszországban és a Független Államok Közösségén belül is megbízható autókölcsönzési szolgáltatásokat tudunk nyújtani az ügyfeleinknek." - mondta el Michael Grimme, az airBaltic kereskedelmi és marketing aligazgatója.
A magyar gépjárműkölcsönző piacon 1999-től jelenlévő Sixt nemrég elnyerte – a magyar üzleti utazók által odaítélt - Business Excellence 2012 Business Excellence 2012 díjat, ez a két új stratégiai megállapodás pedig további erősítés lehet nem csak az ügyfélkör bővítésében, de a “kedvező konstrukciók, magas minőség, korlátozások nélkül” kommunikáció gyakorlati megvalósításában is.
(tup)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...