2 új stratégiai partnerrel erősít a Sixt

Az első hazai Sixt iroda a Budapest Ferihegy reptéren nyílt 1999-ben, ekkor a flotta 30 személyautóból állt. Mára ez a szám tízszeresére nőtt: jelenleg 300 bérautó áll az ügyfelek rendelkezésére.
Hétfő
2012.07.09.
Az airBaltic és a Preferred Hotel Group is választott autókölcsönzőjeként promótálja a németországi székhelyű hálózatot.
 

Június végén, majd július elején a Sixt 2 olyan stratégiai megállapodást kötött, amelynek köszönhetően az Európában már így is piacvezető vállalat ügyfélköre még tovább bővülhet. Előbbi megegyezés azzal a Preferred Hotel Group-pal jött létre, amely világszerte az egyik legerősebb értékesítési partnere és marketing tanácsadója a független szállodáknak és üdülőkomplexumoknak.

A partnerkapcsolat keretében Sixt-kedvezmények sorával élhetnek a Hotel csoporthoz tartozó szállodák, akik amellett, hogy bármilyen esemény kapcsán a Sixt-et részesítik előnyben, különböző VIP szolgáltatásokat is kínálnak az autókölcsönző ügyfelei számára (pl. tiszteletbeli Preferred Golf tagság vagy exkluzív golf ajánlatok).

„A most megkötött partnerkapcsolat a magyarországi utazók számára is számos vonzó kedvezményt és új lehetőséget jelent mind üzleti, mind szabadidős utazásaik során, amit érdemes kihasználniuk – kommentálta a megállapodást Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője.

A hotel- és szállondaláncok mellett a Sixt legfontosabb partnerei a légitársaságok. A már egyébként is impozáns partneri lista (AirFrance, China Airlines, U.S. Airways, stb.) legújabb tagja a lett állami tulajdonban levő airBaltic légitársaság. Ez a stratégiai megállapodás is kölcsönös kedvezmények nyújtásán alapszik és a Sixt már szerepel is az airBaltic honlapján, mint kiemelt autókölcsönző partner.

„A Sixt-tel való kiemelt jelentőségű partnerség logikus döntés volt a részünkről, mivel így Európában, a Közép-Keleten, Oroszországban és a Független Államok Közösségén belül is megbízható autókölcsönzési szolgáltatásokat tudunk nyújtani az ügyfeleinknek." - mondta el Michael Grimme, az airBaltic kereskedelmi és marketing aligazgatója.

A magyar gépjárműkölcsönző piacon 1999-től jelenlévő Sixt nemrég elnyerte – a magyar üzleti utazók által odaítélt - Business Excellence 2012 Business Excellence 2012 díjat, ez a két új stratégiai megállapodás pedig további erősítés lehet nem csak az ügyfélkör bővítésében, de a “kedvező konstrukciók, magas minőség, korlátozások nélkül” kommunikáció gyakorlati megvalósításában is.

(tup)