Franchise vásár Nápolyban
Az Expo Franchising Napoli egy, a kiskereskedelmi, franchise és startup szektoroknak szentelt üzleti kiállítás és vásár, melyet május 17-18. között tartanak az olaszországi Nápolyban. A rendezvény elsősorban olyan cégeknek szól, amelyek a közép- és dél-olaszországi régió valamelyik piacán kívánják bővíteni hálózatukat, erősíteni disztribúciójukat és kiskereskedelmi tevékenységüket. A franchise show a gyönyörű Mostra d'Oltremare helyszínen kerül megrendezésre Nápoly könnyen és gyorsan megközelíthető belvárosában az Olasz Franchise Szövetség védnöksége alatt. A Szövetség aktívan részt vesz a kétnapos konferencia programsorozatban.
Az idén harmadik alkalommal megrendezésre kerülő franchise expó többszáz franchise koncepciót vonultat fel a különböző kereskedelmi és szolgáltatói szektorokból, mint a gasztronómia, turizmus, ingatlan, wellness és egészség, divat, szórakoztatóipar, technológiai innovációk, tanácsadás, stb. A kiállók között lesznek tapasztalt nagyvállalatok, franchise óriások, ahogy fiatal, innovatív startup koncepciók is. Ők mindannyian elsőkézből mutathatják be a látogatóknak – potenciális franchise partnereknek, kereskedőknek, befektetőknek, vállalkozóknak, fejlesztőknek – üzleti modelljüket, az abban rejlő üzleti lehetőséget és az együttműködés részleteit, előnyeit.
Az elmúlt két rendezvény tapasztalatai alapján, az Expo Franchising Napoli szervezői az idén is többezer látogatóra számítanak. A franchise kiállítás és vásár két napja alatt különleges, zártkörű workshopokat is szerveznek a kiállítók számára, akiknek lehetőségük nyílik, hogy többek közt magántőkealapok, bankok vagy kockázatitőke-befektetők képviselőivel egyeztessenek. Szintén tartanak workshopokat azon vállalatok számára, amelyek igényt tartanak marketing, értékesítési vagy egyéb üzleti tanácsadásra. A franchise rendszergazda kiállítók emellett saját prezentáció, előadás formájában mutathatják be fiatal vállalkozók és franchise vásárlásban gondolkodók számára, hogy miért érdemes a franchise rendszerükhöz csatlakozni, illetve mik a márka, termék, szolgáltatás erősségei.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Balloide-Photo héliummal töltött, rögzített ballonokat használ légifelvételek készítésére, ami legális és zajtalan alternatívát kínál a drónokkal szemben egész Európában.
A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!
Bár szinte mindig a McDonald’s-ról beszélünk, mint a legnagyobb franchise hálózat, de ha szimplán darabszámot nézünk a 7-Eleven jóval nagyobb, és nagyobb kihívásokkal áll szemben.
A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
A DIVANI&SOFA' International olasz luxusbútor hálózat sikeres működése után most a határokon túlra helyezi a fókuszt.
legolvasottabb

Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...