Új köntösben

A Franchising.hu elsősorban azoknak a vállalkozóknak vagy saját vállalkozás elindításán gondolkozó olvasóknak lett megalkotva, akik inspirációt keresnek egy ígéretes üzleti lehetőség vagy már bizonyított franchise lehetőség formájában. Legnagyobb örömünkre, az elmúlt hat évben franchise portálunk egy olyan online színtérré vált, ahol vállalkozók ezrei ismerhették meg a különböző franchise hálózatok ajánlatait, vehették fel a kapcsolatot a márkák képviselőivel, vagy csak tájékozódhattak az adott franchise piaci szegmens aktualitásairól. A felhasználói élmény javítása érdekében most honlapunk megújult, de a célok nem változtak.
A Franchising.hu új verziója 2018. június végével indult útnak, aminek keretében új dizájnt és logót kapott, illetve az egész honlap átgondolásra került a letisztulás jegyében. „A franchise átadók részletgazdagabban, több képpel, videóval mutathatják be ajánlataikat, és az olvasók is kényelmesebben, felhasználó-barátibb módon böngészhetnek, akár mobiltelefonról vagy tabletről is” – emelte ki Szabó Tibor, a Franchising.hu-t tulajdonló és kiadó PROFIT system csoport üzletfejlesztési managere.
A mostani változások egy igazán nemzetközi együttműködés eredménye a PROFIT system regionális irodái között, féltucat ország programozóinak, grafikusainak és dizájnereinek közreműködésével. A frissítés elsősorban tehát a felhasználói kényelem jegyében történt, ami – reményeink szerint – végsősoron még több megkötött franchise megállapodást eredményez majd.
Immáron honlapunk főoldaláról közvetlenül elérhető a franchise ajánlatokat összefogó franchise katalógus, ahogyan a hazai és nemzetközi franchise piac aktualitásairól beszámolni igyekvő hírek szekció is. A cikkek között talál az olvasó franchise partneri sikertörténeteket, és egyéb olyan publikációkat, melyek mankót jelenthetnek egy hasonló üzleti siker megismétlésében.
A franchise alapjaiban, elméleti hátterében a Franchise Fogalomtár szektorban mélyülhet el az olvasó, a Saját vállalkozás szekcióban pedig gyakorlati tippekkel igyekszünk támogatni a vállalkozás vagy franchise koncepció-kiválasztás, -beindítás és -fejlesztés folyamatokat.
A Franchising.hu legnagyobb előnye vitathatatlanul annak nemzetközi kiterjedtsége. Weboldalunkon keresztül a franchise átadók nemcsak Magyarországon népszerűsíthetik márkájukat és üzleti, franchise ajánlatukat, de a Cseh Köztársaságban, Horvátországban, Lengyelországban, Lettországban, Litvániában, Romániában, Szaúd-Arábiában, Szerbiában, Szlovákiában, Szlovéniában és Ukrajnában is.
Köszönjük Olvasóinknak a figyelmet és a türelmet a megújult portálra való átállás ideje alatt. Kellemes böngészést és sikeres vállalkozást kívánunk,
Franchising.hu Szerkesztőség
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A Magyar Franchise Szövetség májusban ismét megrendezi a nagysikerű franchise képzését. Az előadásokon a résztvevők megismerkednek a franchise rendszer alapjaival, működésével, a sikeres hálózatépítéssel, a kézikönyvek elkészítésével és a partnerkeresés fortélyaival.
Február 6-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 18. Díjkiosztó Gálája.
legolvasottabb

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Közép-Európa egyik legnagyobb étteremoperátora 144 Starbucks kávézóval bővítheti tovább hálózatát. Szlovákiába is belépnek.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...