A BENU az év franchise hálózata
2018. február elsején 12. alkalommal került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség Díjkiosztó Gálája, ahol évről évre az elmúlt időszak legkiemelkedőbb franchise hálózatait, valamint franchise átvevőit díjazzák. A díjkiosztóval egybekötött gálavacsorára az idei évben a Boscolo Budapest Hotelben került sor. A gála estet a Szövetség egykori és jelenlegi tagjai és tisztségviselői, valamint több külföldi díszvendég is megtisztelte jelenlétével, köztük az Európai Franchise Szövetség számos tisztségviselőjével.
A franchise díjak idén kilenc különböző kategóriában kerültek kiosztásra a pályázók között, akik a Magyar Franchise Szövetség rendszergazda tagjai, valamint a hozzájuk tartozó franchise átvevők közül kerültek ki egy szakértői-szakmai zsűri döntése alapján.
2017. Év Franchise Hálózata a BENU Gyógyszertár lett. A BENU márka már 5 éve van jelen a magyar piacon, és ez idő alatt a gyógyszerpiac vezető kiskereskedelmi márkájává fejlődött. A márka ismertsége a fővárosban eléri a 92, országosan pedig a 74 százalékot.
2017 Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata címet a 2014-ben alapított a SMART ingatlan hálózat érdemelte ki, amely 2017 végén már közel 30-ra növelte egységei számát.
A 2017. Év Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hálózata a DIEGO. A hálózat több mint 150 üzletével a Kárpát-medence laminált padló, szőnyeg, függöny, valamint tapéta piacának meghatározó szereplője. Romániában 34, Szlovákiában 19 áruházuk működik, 2017-ben pedig a cseh expanzíó első lépéseként Prágában is megnyílt az első DIEGO egység.
Az Év Innovatív Franchise Hálózata díjat az Alma Gyógyszertárak hálózatnak ítélték oda az Alma Okosvény alkalmazás – egy Európában egyedülálló szolgáltatáscsomagot tartalmazó applikáció bevezetéséért.
A 2017. Év Brand Innovation Díját a Logiscool programozó iskolahálózat kapta. A Logiscool 6-18 éves korú diákokat tanít programozni, innovatív, kreatív környezetben, egyetemista oktatók segítségével.
A 2017. Év Marketing Díját a Stilianos Babauszoda nyerte el, amely jelenleg az első és egyetlen babauszoda franchise hálózat Magyarországon. A Stilianos saját maga által kifejlesztett, egyedi módszerével új alapokra helyezte a babaúszás szó fogalmát a köztudatban.
A 2017. Év Internet Média és Web Díját az alapításának 20. évfordulóját tavaly ünneplő Fornetti nyerte el az év elején indított új online kommunikációs stratégiájának köszönhetően.
A 2017. Év Franchise Átvevője Bernei Gergely, a Duna House franchise hálózat partnere, aki 8 év alatt 5 franchise irodát nyitott és üzemeltet Budapesten.
Az Év Fiatal Sikeres Franchise Átvevői pedig Farkas Melinda és Buday Bence, akik 2013. óta példamutató hozzáállással üzemeltetik Óbudán High-Care Cosmetics szépségszalonjukat.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Szegedre látogat a Franchise Börze – remek lehetőség Magyarország sikeres, már bizonyított hálózatainak megismeréséhez.
A Franchise Börze remek alkalom a franchise hálózatok és az érdeklődő vállalkozók egymásra találására. Úgy tűnik, érdeklődésből egyik oldalon sincs hiány.
A Magyar Franchise Szövetség képzésén franchise szakemberek adnak betekintést az indulással, hálózatépítéssel kapcsolatos témákba.
A Magyar Franchise Szövetség kihirdette a tavalyi év franchise kiválóságait. Összesen nyolc kategóriában vehettek át díjakat a hálózatok és partnereik.
Az idén jubiláló, a juniorból rendes taggá váló franchise hálózatok, valamint az újonnan csatlakozott tagok voltak a 2016-os közgyűlés középpontjában.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...