Olasz design és életérzés

A Coincasa egy olasz lakberendezési márka, amely már 1962 óta van jelen a piacon. A hálózat jelenleg 44 saját üzletet számlál Olaszországban és további 63 egységet üzemeltetnek franchise partnerek a külföldi piacokon. „Továbbra is világszerte szeretnénk bővíteni hálózatunkat, azonban míg saját nyitásokkal elsősorban Olaszországban terjeszkedünk, addig a nemzetközi piacokon a franchise modell a preferált fejlesztési stratégia” – mondta el Patrizia Niocodemo, a Coincasa áruházláncok fejlesztési igazgatója. „A franchise egy ”win-win” formula, ami számunkra és partnereink számára is sok előnnyel jár. Vállalatunk franchise átadóként, az Olaszországban megszerzett piacvezető pozíciójával és folyamatosan fejlődő nemzetközi hálózatával, egy erős márkát és koncepciót biztosít. Franchise partnereink helyi piacismeretüket és tudásukat hozzák az együttműködésbe.”
A Coincasa Magyarországon elsősorban a legalább 30 ezer lakossal rendelkező városokban terjeszkedne, ideális helyszínt jelentenek a bevásárlóközpontok, forgalmasabb sétálóutcák és városközpontok. A franchise partnerek két üzlet-formátum közül is választhatnak, így van lehetőség önálló márkabolt és shop-in-shop (üzlet-az-üzletben) jellegű üzlet megnyitására is. Előbbi esetben legalább 150-200 négyzetméteres eladótérre van szükség, míg utóbbi ilyen szempontból rugalmasabb, 50-170 négyzetméter a helyigénye.
A Coincasa elsősorban olyan vállalkozókat keres a franchise partnerek személyében, akiknek van a kiskereskedelemben és/vagy a lakberendezés ágazatban szerzett tapasztalatuk. A franchise partnerré válás és egy Coincasa üzlet megnyitása nagyjából 350 €/négyzetméter beruházást jelent, amihez adódik hozzá az első árukészlet feltöltése – átlagosan további 450 €/négyzetméter értékben. „A franchise partnerek folyamatos kereskedelmi támogatásra számíthatnak, egyedi belsőépítészeti és merchandising megoldásokra (az olasz életérzés jegyében), a termékek állandó rendelkezésre állására, évi hat szezonális kollekcióra és erős marketingtámogatásra is” – sorolta fel az együttműködés főbb előnyeit Patrizia Niocodemo.
A magyarországi piacon a Coincasa franchise partnereinek erős versennyel kell majd szembe nézniük, többek közt a svéd Ikea, a dán JYSK, a spanyol Zara Home vagy éppen a franchise rendszerrel szintén rendelkező, magyar Stile Interio kínálatával kell majd versenyre kelniük. Azonban a hálózat optimista a magyar piaccal kapcsolatban, ugyanis a koncepció egy egyedi, jellegzetes stílusra, a részletekre történő odafigyelésre és az érzelmektől sem mentes megjelenésre épül. „Minden üzletben meleg, vendégszerető és stílusos hangulatot hozunk létre. A termékek, témák és kollekciók folyamatos megújulásával pedig frissen tartjuk az üzletek imázsát, ami nagyban segíti az értékesítést.”
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.