Franchise átadók következő generációja
A nemzetközi NextGen verseny olyan fiatal vállalkozóknak szól, akik a franchise ágazatban keresnek karrier- és üzleti lehetőséget. A megmérettetés keretében 20 kiemelkedő fiatal vállalkozót választanak ki, akikben leginkább megvan a felemelkedés lehetősége – a díjjal járó és a világ legjobb üzletvezetői által biztosított mentorálás és támogatás segítségével. Pályázhat minden olyan 21 és 35 év közötti vállalkozó, aki 1-5 éve működik ágazatában, és rendelkezik potenciállal egy franchise rendszer kialakításához vagy fejlesztéséhez üzleti koncepciója köré.
A NextGen díjak keretében a kiválasztott 20 fiatal vállalkozó számára a rendezők fedezik a franchise konvención való részvétellel járó költségeket. Emellett a győztesek részt vehetnek a kétnapos, a vállalkozók következő generációjának szóló oktató és hálózatépítő NextGen in Franchising Summit programban, valamint egy 90 napos ösztönző-programban piacvezető vállalatok képviselőivel. Minden nyertesnek lehetősége van további készpénzdíjas nyereményekért is versenybe szállni a Franshark megmérettetésem, de biztosítanak nekik széleskörű média-megjelenést, valamint közvetlen és személyes kapcsolatfelvételi lehetőséget vezető franchise rendszergazdákhoz, átvevőkhöz, beszállítókhoz és fiatal vállalkozókhoz egyaránt.
Az előző évi nyertesek között volt Varga Vivien, a Stilianos babuszoda franchise alapítója, illetve a Dolce Dance tánciskola hálózatot is beválasztották a világ 50 legígéretesebb induló franchise koncepciója közé. Érdekesség, hogy Vivien nemcsak Magyarországot, de – horvátországi díjazott-társával, egy sírhelyek karbantartására szakosodott franchise rendszer tulajdonosával, Elizabeta Planinic vállalkozóval közösen – egész Európát is képviselte a legjobb húszas mezőnyben.
Egy korábbi interjúban Vivien a verseny kapcsán megjegyezte, hogy „Nagyon nagy elismerés ez, hiszen az egész világon húsz embert választanak ki erre a megmérettetésre és továbbképzésre, így számunkra már ez is hatalmas siker. Felfedezték a Stilianos koncepcióban azt az egyediséget és innovációt, amit próbálunk hangsúlyozni, és ami által azt gondolom, egy új színt vittünk a franchise piacba is.” Az üzletasszony hozzátette, a megmérettetés rendkívül pozitív hatással van a vállalkozás fejlődésére. „Reméljük, hogy a NextGen által még tapasztaltabb franchise rendszergazdák lehetünk. Vállalkozásunk az elmúlt években nagyon dinamikusan fejlődött. Szeretnénk, hogy külföldön is nagyobb hírnévre tegyünk szert, és világszerte megismerjék a Stilianos márkanevet.”
Akik szívesen megmérettetnék magukat, üzleti koncepciójukat és franchise rendszerüket a NextGen versenyében, a verseny honlapján regisztrálhatnak és nyújthatják be pályázatukat.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
A DIVANI&SOFA' International olasz luxusbútor hálózat sikeres működése után most a határokon túlra helyezi a fókuszt.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...