„A kereslet az egekben”
Április 3-7. között Budapesten rendezték meg az éves Helen Doron English (HDE) Master Franchise konferenciát, ahová 36 országból érkeztek vállalkozók és franchise szakemberek, hogy – kerekasztalbeszélgetések, szemináriumok és szakelőadások keretében – megosszák és megvitassák a legjobb üzleti gyakorlatokat. A Helen Doron franchise központ betekintést engedett a jelenleg még fejlesztési fázisban lévő Helen Doron Közösségbe, ami egy új törzsvásárlói- és üzletmenedzsment rendszer. Ez a globális információmegosztó platform kivételes és hatékony eszközöket fog kínálni, melyeket az értékesítéshez, marketinghez, B2C kommunikációhoz és üzleti elemzésekhez is használhatnak majd a franchise partnerek.
Anne Gordon, az üzletfejlesztés divízió alelnöke a franchise hálózat lendületes, 2015-ös növekedéséről számolt be a konfeerencián: a vállalat összesen 8 új mester franchise partnert üdvözölhetett a tavalyi évben Kínából, Oroszországból, Kazahsztánból, Spanyolországból és Romániából. „Érdekes látni az erős növekedést Spanyolországban, amely piacon egyedül 3 új mester franchise partnerrel bővültünk” – tekintett vissza a tavalyi év eseményeire Gordon.
Az idei konferencián a közösségi és digitális média voltak a fő témák, egyrészt, mint a célközönséggel, vásárlókkal tartott kommunikáció eszköze, másrészt pedig, mint az angol nyelvű oktatóanyagok eljuttatásának hatékony platformja. „Az angol tanfolyamok és – úgy a nyomtatott, mint a digitális – oktatóanyagok iránti kereslet továbbra is az egekben jár. Rekordszámú látogatót figyelhetünk meg honlapunkon, az angol játék-portálunkon, a Kangi Clubban, egyre többen töltik le mobilalkalmazásunkat, de többen vannak rádióhallgatóink és merchandise termékeink vásárlói is” – emelte ki Simon Darr marketingigazgató.
Az 1985-ben alapított Helen Doron English hálózat hatékony módszertant fejlesztett ki kisbabák, gyerekek és fiatalok tanításához, a legmagasabb minőségű oktatóanyagok felhasználásával. A közel 90 mester franchise területtel, nagyjából 900 franchise rendszerben működő oktatóközponttal és több mint 4500 aktív HDE tanárral a hálózat messze a legnagyobb iskola utáni angoloktatás-szolgáltató Európában.
Magyarországon 2004 óta van jelen a nyelviskolahálózat, és jelenleg 70 franchise partner (valamint az őket összefogó hazai mester partner) üzemeltetésében országszerte több mint 120 helyszínen folynak képzések gyermekek és fiatalok számára.
A Helen Doron franchise rendszerében három különböző együttműködési forma is várja a saját nyelviskolában gondolkozó vállalkozókat, érdeklődőket. A csatlakozás Magyarországon lehetséges egy oktatóközpont megnyitásával (50 ezer fő feletti városért/régióért felelős partnerként, akár 200 diák oktatására berendezkedve); egy nyelvstúdió kialakításával (20-50 ezres terület, kb. 80-100 diák); valamint önálló tanárként elsősorban a kisebb településeken.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Virág 2006-ban zongora tanárként kezdett dolgozni, majd az állami oktatási rendszerben éneket is tanítanott. 2023-ban viszont úgy döntött, saját vállalkozásba kezd és a lengyel Edukido-hoz csatlakozva ma már játékos, kreatív órákat tart Lego építőkockákkal gyermekeknek.
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó napot! Az időpontot nem találom a cikkben. Lehet tudni, mikor lesz? Kérem, ossza meg velem az információt, ha rendelkezésre áll! Köszönöm!
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt! A videó betekintést nyújt a DynEd programba, amely a...
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!