„A kereslet az egekben”

Április 3-7. között Budapesten rendezték meg az éves Helen Doron English (HDE) Master Franchise konferenciát, ahová 36 országból érkeztek vállalkozók és franchise szakemberek, hogy – kerekasztalbeszélgetések, szemináriumok és szakelőadások keretében – megosszák és megvitassák a legjobb üzleti gyakorlatokat. A Helen Doron franchise központ betekintést engedett a jelenleg még fejlesztési fázisban lévő Helen Doron Közösségbe, ami egy új törzsvásárlói- és üzletmenedzsment rendszer. Ez a globális információmegosztó platform kivételes és hatékony eszközöket fog kínálni, melyeket az értékesítéshez, marketinghez, B2C kommunikációhoz és üzleti elemzésekhez is használhatnak majd a franchise partnerek.
Anne Gordon, az üzletfejlesztés divízió alelnöke a franchise hálózat lendületes, 2015-ös növekedéséről számolt be a konfeerencián: a vállalat összesen 8 új mester franchise partnert üdvözölhetett a tavalyi évben Kínából, Oroszországból, Kazahsztánból, Spanyolországból és Romániából. „Érdekes látni az erős növekedést Spanyolországban, amely piacon egyedül 3 új mester franchise partnerrel bővültünk” – tekintett vissza a tavalyi év eseményeire Gordon.
Az idei konferencián a közösségi és digitális média voltak a fő témák, egyrészt, mint a célközönséggel, vásárlókkal tartott kommunikáció eszköze, másrészt pedig, mint az angol nyelvű oktatóanyagok eljuttatásának hatékony platformja. „Az angol tanfolyamok és – úgy a nyomtatott, mint a digitális – oktatóanyagok iránti kereslet továbbra is az egekben jár. Rekordszámú látogatót figyelhetünk meg honlapunkon, az angol játék-portálunkon, a Kangi Clubban, egyre többen töltik le mobilalkalmazásunkat, de többen vannak rádióhallgatóink és merchandise termékeink vásárlói is” – emelte ki Simon Darr marketingigazgató.
Az 1985-ben alapított Helen Doron English hálózat hatékony módszertant fejlesztett ki kisbabák, gyerekek és fiatalok tanításához, a legmagasabb minőségű oktatóanyagok felhasználásával. A közel 90 mester franchise területtel, nagyjából 900 franchise rendszerben működő oktatóközponttal és több mint 4500 aktív HDE tanárral a hálózat messze a legnagyobb iskola utáni angoloktatás-szolgáltató Európában.
Magyarországon 2004 óta van jelen a nyelviskolahálózat, és jelenleg 70 franchise partner (valamint az őket összefogó hazai mester partner) üzemeltetésében országszerte több mint 120 helyszínen folynak képzések gyermekek és fiatalok számára.
A Helen Doron franchise rendszerében három különböző együttműködési forma is várja a saját nyelviskolában gondolkozó vállalkozókat, érdeklődőket. A csatlakozás Magyarországon lehetséges egy oktatóközpont megnyitásával (50 ezer fő feletti városért/régióért felelős partnerként, akár 200 diák oktatására berendezkedve); egy nyelvstúdió kialakításával (20-50 ezres terület, kb. 80-100 diák); valamint önálló tanárként elsősorban a kisebb településeken.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Virág 2006-ban zongora tanárként kezdett dolgozni, majd az állami oktatási rendszerben éneket is tanítanott. 2023-ban viszont úgy döntött, saját vállalkozásba kezd és a lengyel Edukido-hoz csatlakozva ma már játékos, kreatív órákat tart Lego építőkockákkal gyermekeknek.
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó napot! Az időpontot nem találom a cikkben. Lehet tudni, mikor lesz? Kérem, ossza meg velem az információt, ha rendelkezésre áll! Köszönöm!
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt! A videó betekintést nyújt a DynEd programba, amely a...
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!