„Felelősségteljes, profi hálózatot építünk”
- Varga Vivien, Stilianos
A Stilianos Magyarország és a világ első babaúszásra és annak megfelelő körülményeire specializálódott babauszoda hálózata. A Stilianos babauszodák egyedülálló babaúszás programjai során a hangsúly az apróságok vízben történő, játékos fejlesztésén van, amely által számos képességük fejlődik, valamint javul a gyermek motorikus készsége, az izomzat mozgékonysága és az egyensúlyérzék. A babák az órák során önbizalomra tesznek szert és megbarátkoznak a vízzel, az életmentő feladatokról nem is beszélve.
Az első Stilianos uszodák sikere motiválta a vállalatot egy franchise rendszer kidolgozásában, melynek keretében – köszönhetően a teljes know-how átadásnak és saját oktatóprogramnak – bárminemű hasonló tapasztalat nélkül vághatnak bele franchise partnerek egy babauszoda üzemeltetésébe. Interjú Varga Viviennel, a franchise hálózat alapítójával.
Mennyire kedvelt, elterjedt a babaúszás Magyarországon, mik a jelenlegi trendek?
A babaúszás világszerte, így Magyarországon is egyre népszerűbb. Egyre inkább a babaúszás minőségére figyelnek a szülők, nézik a higiéniát, az óra felépítését, a babauszoda színvonalát. Sajnos azonban a magyar babaúszás piac sok esetben nem azt képviseli, amit mi szeretnénk. A legtöbb helyen klóros vízben vannak a gyermekek és számtalan foglalkozás színvonala sem megfelelő. Ezen próbálunk mi változtatni és csakis a legjobbat adni a gyermekeknek.
A babaúszásra sokan még mindig csak ”divat programként” tekintenek, de nálunk ez jóval több. Sokat kell dolgoznunk azon, hogy ezt a sztereotípiát megváltoztassuk az emberek fejében. Nálunk tematikusan felépített foglalkozásokon vesznek részt a gyermekek, ahol a képességfejlesztés kerül előtérbe, a vízben való mozgásfejlesztés és életmentő feladatok mellett.
A Stilianost nemrég a legígéretesebb franchise koncepciók közé választották a Nemzetközi Franchise Szövetség Next Gen megmérettetésén. Hogyan hat ez az elismerés a továbbiakra?
Nagyon nagy elismerés ez számunkra, hiszen az egész világon húsz embert választottak ki erre a megmérettetésre és továbbképzésre, így számunkra már ez is hatalmas siker. Felfedezték a Stilianos koncepcióban azt az egyediséget és innovációt, amit próbálunk hangsúlyozni, és ami által azt gondolom, egy új színt vittünk a franchise piacba is. Nagy megmérettetés ez számunkra és mindenképp pozitív hatással van saját magunk és a vállalkozás fejlődésére is. Reméljük, hogy a Next Gen által még tapasztaltabb franchise rendszergazdák lehetünk. Vállalkozásunk az elmúlt években nagyon dinamikusan fejlődött. Szeretnénk, hogy külföldön is nagyobb hírnévre tegyünk szert, és világszerte megismerjék a Stilianos márkanevet.
Hogyan néz ki az ideális franchise partner profilja, kiket keresnek?
Az ideális franchise átvevő számunkra olyan személy, aki nem csak anyagi hasznot lát a vállalkozásban, hanem mindenképp egy hivatást szeretne magának. Lényegtelen, hogy milyen tapasztalattal rendelkeznek az illetők, megpróbáljuk minden tudásunkat átadni és kiképezni őket minden téren ahhoz, hogy jó üzemeltetők legyenek.
Az ideális átvevő talán legfontosabb erénye, hogy szereti a gyermekeket, illetve élvezi az emberekkel való munkát, kommunikációt. Innovatív, kreatív embereket keresünk, akik önállók, de ugyanakkor szeretnének egy fiatalos csapatban dolgozni.
Hogyan tud csatlakozni franchise partnerként, aki magára ismer a fenti jellemzésben?
Első lépésként általában a partnerek megkeresnek minket e-mailben vagy telefonon. Legtöbbször azok a szülők találnak meg, akik már járnak valamely uszodánkba és tapasztalták, hogy milyen minőségben és hogyan dolgozunk együtt a gyerekekkel. Ezt követően egy személyes találkozón próbáljuk feltérképezni, hogy megfelelő partner lesz-e számunkra, hiszen minimum öt évig együtt kell dolgoznunk. Nem egy vállalkozót keresünk, hanem egy partnert, így nagyon fontos számunkra a személyes kapcsolat, szimpátia már az első alkalommal. Többszöri beszélgetés után érkezünk el a szerződéskötésig, ami után elkezdődik a közös munka.
Kiknek ajánlja és kiknek nem a franchise partnerré válást?
Szeresse a gyerekeket, akarja a Stilianost! Ez a kettő számunkra a legfontosabb. Franchise rendszerünket elsősorban azoknak ajánljuk, akik szeretnének részesei lenni csapatunknak és egy biztos háttérrel rendelkező, irányított üzletben dolgozni. A babaúszás, oktatás világában nagyon fontos a szakmai hozzáállás, ennek ellenére sokan felelőtlenül vágnak bele, pedig csecsemőkkel foglalkozunk, ami nagyon nagy felelősség. Mi ezeket próbáljuk kiküszöbölni és felelősségteljes, profi hálózatot felépíteni.
Nem szeretnénk olyan emberrel együtt dolgozni, akit csak a pénzt hajt, a szakmai része egyáltalán nem érdekel. A belépőknek emellett tisztában kell lenniük azzal is, hogy ez egy saját vállalkozás, de bizonyos szintű irányítás alatt.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Virág 2006-ban zongora tanárként kezdett dolgozni, majd az állami oktatási rendszerben éneket is tanítanott. 2023-ban viszont úgy döntött, saját vállalkozásba kezd és a lengyel Edukido-hoz csatlakozva ma már játékos, kreatív órákat tart Lego építőkockákkal gyermekeknek.
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó napot! Az időpontot nem találom a cikkben. Lehet tudni, mikor lesz? Kérem, ossza meg velem az információt, ha rendelkezésre áll! Köszönöm!
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt! A videó betekintést nyújt a DynEd programba, amely a...
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!