Ősszel ismét Kkv Akadémia
A KKV-AKADÉMIA őszi tantervében ismét bőséges ismeretanyagot találhatnak a kis- és középvállalatok döntéshozói. A szakmai konzultációkkal egybekötött rendezvények a piacbővítéshez, a pénzügyi gazdálkodáshoz, a jogszabályok eredményes alkalmazásához, a cégépítéshez, szervezetfejlesztéshez, az eredményes marketinghez szükséges aktuális tudást nyújtják szakképzett, gyakorlott előadók, trénerek segítségével.
A hasznos tartalom mellett a kapcsolatépítés és networking miatt is érdemes ellátogatni a rendezvényekre, ugyanis idén debütál a Piac & Profit "Üzleti kézfogó" programja, ami a konferencia-résztvevők egymás közötti üzleti ismerkedését segíti elő. Így a konferenciák nem csak a gyakorlati üzleti életben azonnal használható információkat, tudást adják át a résztvevőknek, hanem lehetővé teszik, hogy az ellátogatók egymással is megismerkedhessenek, üzleti kapcsolatokat építsenek.
Az őszi, nyolcalkalmas Kkv Akadémia rendezvénysorozat szeptember 11. és december 3. között kerül megrendezésre a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) székházban. /Budapest, Krisztina krt. 99./
--
A KKV-AKADÉMIA 2013. őszi témái:
- Pénzünknél maradva. Követeléskezelés (2013. szeptember 11.)
- Cégátalakulási formák az ésszerű működés jegyében (2013. szeptember 24.)
- Web áruházak, web kereskedelem (2013. október 1.)
- Válságmarketing (2013. október 15.)
- Adó- és munkaügyi ellenőrzésre várva (2013. október 22.)
- Infokommunikációnk egy rendszerben (2013. november 12.)
- Jó csapat, eredményes meeting (2013. november 26.)
- Új közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra (2013. december 3.)
További információk és regisztrálás a rendezvényre itt.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Interjú Baranyai Zsomborral, a Mail Boxes Etc hazai franchise átvevőjével.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.