Franchise kiállítás Prágában
A rendezvényre elsősorban azokat várják, akik többet szeretnének tudni a franchise-ról, illetve azokat, akik konkrét üzleti lehetőségeket keresnek, vagy saját üzleti modelljüket szeretnék népszerűsíteni. A részvétel kiváló alkalmat biztosít arra, hogy üzleti partnert találjunk külföldi terjeszkedésünkhöz, mivel személyes kapcsolatba kerülhetünk olyan vállalkozókkal, akik franchise rendszerben indítanának saját vállalkozást. Ez fordítva is igaz: megismerkedhetünk olyan – nagyrészt közép-kelet-európai - hálózatokkal, akik mester franchise partnert keresnek külföldi terjeszkedésükhöz.
A kiállítás alatt minden jelenlévő részt vehet különböző előadásokon, prezentációkon és fórumokon, ahol olyan franchise-zal kapcsolatos témákban szerezhet hasznos információkat, mint központi marketing,- és üzleti támogatás, jogi tanácsadás, valamint az átadó és átvevő szerepkörök.
„Azt szeretnénk a jövőben, hogy rendszeresen, évente akár többször is megszervezhessünk egy olyan kiállítást, amely összehozza a franchise szakmát. Reméljük, hogy évről-évre egyre több érdeklődőt vonz majd a rendezvény, és bővíthetjük a kiállító vállalkozások listáját is.” – mondta Monika Hrubalová, a kiállítás főszervezője.
A rendezvény médiatámogatója a Franchising.cz üzleti portál és a .
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Interjú Baranyai Zsomborral, a Mail Boxes Etc hazai franchise átvevőjével.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.