Franchise kiállítás Prágában

A rendezvényre elsősorban azokat várják, akik többet szeretnének tudni a franchise-ról, illetve azokat, akik konkrét üzleti lehetőségeket keresnek, vagy saját üzleti modelljüket szeretnék népszerűsíteni. A részvétel kiváló alkalmat biztosít arra, hogy üzleti partnert találjunk külföldi terjeszkedésünkhöz, mivel személyes kapcsolatba kerülhetünk olyan vállalkozókkal, akik franchise rendszerben indítanának saját vállalkozást. Ez fordítva is igaz: megismerkedhetünk olyan – nagyrészt közép-kelet-európai - hálózatokkal, akik mester franchise partnert keresnek külföldi terjeszkedésükhöz.
A kiállítás alatt minden jelenlévő részt vehet különböző előadásokon, prezentációkon és fórumokon, ahol olyan franchise-zal kapcsolatos témákban szerezhet hasznos információkat, mint központi marketing,- és üzleti támogatás, jogi tanácsadás, valamint az átadó és átvevő szerepkörök.
„Azt szeretnénk a jövőben, hogy rendszeresen, évente akár többször is megszervezhessünk egy olyan kiállítást, amely összehozza a franchise szakmát. Reméljük, hogy évről-évre egyre több érdeklődőt vonz majd a rendezvény, és bővíthetjük a kiállító vállalkozások listáját is.” – mondta Monika Hrubalová, a kiállítás főszervezője.
A rendezvény médiatámogatója a Franchising.cz üzleti portál és a .

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Interjú Baranyai Zsomborral, a Mail Boxes Etc hazai franchise átvevőjével.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
legolvasottabb

Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?