Franchise kiállítás Prágában

A rendezvényre elsősorban azokat várják, akik többet szeretnének tudni a franchise-ról, illetve azokat, akik konkrét üzleti lehetőségeket keresnek, vagy saját üzleti modelljüket szeretnék népszerűsíteni. A részvétel kiváló alkalmat biztosít arra, hogy üzleti partnert találjunk külföldi terjeszkedésünkhöz, mivel személyes kapcsolatba kerülhetünk olyan vállalkozókkal, akik franchise rendszerben indítanának saját vállalkozást. Ez fordítva is igaz: megismerkedhetünk olyan – nagyrészt közép-kelet-európai - hálózatokkal, akik mester franchise partnert keresnek külföldi terjeszkedésükhöz.
A kiállítás alatt minden jelenlévő részt vehet különböző előadásokon, prezentációkon és fórumokon, ahol olyan franchise-zal kapcsolatos témákban szerezhet hasznos információkat, mint központi marketing,- és üzleti támogatás, jogi tanácsadás, valamint az átadó és átvevő szerepkörök.
„Azt szeretnénk a jövőben, hogy rendszeresen, évente akár többször is megszervezhessünk egy olyan kiállítást, amely összehozza a franchise szakmát. Reméljük, hogy évről-évre egyre több érdeklődőt vonz majd a rendezvény, és bővíthetjük a kiállító vállalkozások listáját is.” – mondta Monika Hrubalová, a kiállítás főszervezője.
A rendezvény médiatámogatója a Franchising.cz üzleti portál és a .

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Interjú Baranyai Zsomborral, a Mail Boxes Etc hazai franchise átvevőjével.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!