Mi lesz az idei expón Varsóban?
Az elmúlt 10 év során a látogatók és a kiállítók száma is folyamatosan nőtt, mára a rendezvény egy nemzetközileg jegyzett franchise kiállítássá nőtte ki magát. "Nem csak az érdeklődők és a kiállítók száma nő évről évre, de maguk a kiállítók is egyre sokszinűbbek. Míg pár évvel ezelőtt zömmel lengyel hálózat-tuladonosok voltak, ma már szép számmal vannak egész Európából kiállítóink. Az ágazatok közt szintén válogathatunk bőségesen, hiszen - a gyorséttermektől kezdve divatruházaton át a bankokig - minden területről érkeznek kiállítók." - Arkadiusz Słodkowski, a szervező PROFIT system elnöke.
Megfigyelve a növekvő nemzetközi érdeklődést, a szervezők idén új akciókkal készülnek, így például minden magyarországi kiállító kiemelt helyet kap a rendezvény pr kampányában és ingyenes hirdetési felületet a Wlasny Biznes magazinban (1/3 oldalméretben jelentethetnek meg hirdetést a résztvevők), ezzel támogatva az összes lehetséges érdeklődő elérését.
A különböző méretű és a speciális igényeknek megfelelően megvalósítható standokhoz a kiállítók olyan extra szolgáltatásokat is igényelhetnek, mint képviselet, tolmácsolás, szórólap és egyéb promóciós brosúrák szétosztása, prezentáció a szakmai fórum során, stb.
"A Franchise Expo elsődleges célja, hogy lehetőséget teremtsen személyes, “face to face” kommunikációra a franchise átadó és a franchise átvevő között. Az interperszonális, face to face kapcsolatteremtés után a franchise átvevő könnyedén képes dönteni – akár véglegesen – a befektetésről" - Arkadiusz Słodkowski.
A rendezvény mindezek mellett nem csak a franchise hálózatok bemutatására/megismerésére ad teret és lehetőséget, de olyan szakmai fórum is megrendezésre kerül, amely során a Lengyel Franchise Szövetség képviselői és külföldi, meghívott előadók értekeznek a franchise piac aktualitásairól, legfontosabb témáiról és vitatják meg azokat nyílt szakmai beszélgetések keretében.
Idén a szervezők több mint 100 kiállítóra és 7000 látogatóra számítanak. A látogatóknak a belépés díjtalan.
További információkért látogasson el a rendezvény honlapjára vagy vegye fel a kapcsolatot a PROFIT system magyarországi munkatársaival.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Interjú Baranyai Zsomborral, a Mail Boxes Etc hazai franchise átvevőjével.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.