Mr. KEBAB
Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
A Mr. KEBAB franchise rendszer egy új, minőségi fast-food koncepciót mutat be – az egyébként darálthúsokkal és hamburgerekkel túlzsúfolt – gyorsétkeztetési szegmensen belül. A kebab az a termék, amivel már mindenki találkozott, de még sosem volt olyan jó, szaftos és különösen finom, mint a Mr. KEBAB nemzetközi hálózatában.
Egyéb, következetesen kiválogatott, az egészséges táplálkozás szellemében készített termékeinkkel együtt egy rendezett és jól felszerelt gyorséttermi filozófiát hozunk el a kebabra építve, így most már biztos lehet benne, hogy minőségi terméket kínál vásárlóinak, magas minőségű ügyfélszolgálattal egyesítve.
Megvan tehát a lehetősége, hogy egy nemzetközi hálózat részévé váljon, hozzájárulva vásárlóink igényeinek kielégítéséhez, függetlenül attól, hogy ők épp hol vannak. Emellett saját igényeinek kielégítéséhez is hozzájárulhat a kitűzött értékesítési célok és pénzügyi eredmények elérésével.
Integrálja magát a nemzetközi Mr. KEBAB családba, mellyel lehetősége van egy olyan rendszerben dolgozni, amiben megmutatunk és megtanítunk mindent, képezzük az Ön személyzetét, és támogatjuk céljai és a sikerek elérésében.
saját egységek
- Atrium Optima Bevásárlóközpont, Kassa, Szlovákia
franchise egységek
- Galéria bevásárlóközpont, Kassa, Szlovákia
- Aupark bevásárlóközpont - Zsolna, Szlovákia
- NOVUM bevásárlóközpont - Eperjes, Szlovákia
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
- támogatás a megfelelő helyszín megtalálásában
- támogatás a tárgyalások során
- támogatás az üzletkialakításban és beindításban
- támogatás az üzemeltetés teljes ideje alatt
becsült teljes befektetés
A kezdeti teljes befektetés mértéke: 40-80 ezer euró (12,5-25 millió forint) az üzlethelyiség méretétől függően
Belépési díj: 10 000 euró
Havi díjak: az árbevétel 5 százaléka
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
Helyigény:
- Kb. 50 m2
- Kb. 100 m2 (ülőhelyekkel)
- Kültéri stand esetén:
- 35 m2 ülőhely nélkül (csak állóhely)
- kb. 70 m2 (ülőhellyel)
információ a franchise átadóról
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Ľubor Lelovits
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb
Trendi vállalkozás ötletek a Franchising.hu-n. 50 hazai és külföldi vállalkozásból válogathatsz, akik terjeszkedni kívánnak Magyarországon!
12 év előkészület után nemzetközi terjeszkedésbe kezd a Mr. Kebab gyorsétterem franchise. A hálózat Magyarországon is keresi leendő partnereit.
Rövid visszatekintés a tavalyi évre a jelentősebb, magyar vonatkozású franchise piaci események számbavételével.
A Mr. Kebab egy tapasztalt, mégis friss koncepcióval vette célba a magyar piacot. Az étteremnyitás és üzemeltetés ideje alatt végig a partnerek mellett állnak.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.