Ötcsillagos felvásárlás
A Starwood szállodalánc már idén áprilisban nyílt titokká tette, hogy vevőt és lehetőséget keres hálózatának fejlesztéséhez, és hamar olyan érdeklődőkkel, partner-jelöltekkel találta szembe magát, mint az InterContinental vagy a Hyatt. Azonban a Starwood a napokban – némileg váratlanul – a Marriott International szállodacsoporttal állapodott meg. Az akvizíció révén (és annak várhatóan 2016. áprilisi lezárultával) 5500 hotel 1,1 millió szobáját magába foglaló hálózat jön létre – a legnagyobb szállodalánc a világon.
A Marriott International Inc. hétfőn jelentette be, hogy egy 12,2 milliárd dollár értékű üzlet keretében, (11,9 milliárd dollár értékű részvény és 340 millió dollár készpénz formájában) felvásárolja a Starwood Hotels & Resorts Worldwide szállodaláncot. A két vállalat vezetői közölték, az összeolvadással egy „sokkal szélesebb körű portfólió” jön létre, több mint 5500 hotellel és 1,1 millió szobával világszerte. Arne Sorenson, a Marriott ügyvezető igazgatója elmondta, „Meggyőződésünk, hogy számít a méret, és a két vállalat egyesítése számtalan előnnyel fog járni. Több lehetőséget tudunk majd kínálni vendégeinknek, egy nagyobb hűségprogramot hozhatunk létre, képesek leszünk hatékonyabban működni és technológiai fejlesztésekbe invesztálni.”
A szállodalánc hosszútávon pedig még többet nyerhet az üzlettel, egyrészt az évi 200 millió dolláros költségmegtakarítással, másrészt pedig a 11 Starwood márka csatlakozásával jelentkező lehetőségek kihasználásával. Utóbbira remek példa, hogy a Starwood portfólió tartalmaz néhány „lifestyle” hotel márkát is, amelyek elsősorban a fiatal felnőtteket vonzzák – azt a célcsoportot, melyet a Marriott már régóta próbált megnyerni magának.
A Marriott International jelenleg 85 országban van jelen, több mint 4300 saját vagy franchise partnerek tulajdonában lévő ingatlannal. Portfóliójában összesen 19 márka szerepel, többek közt olyanokat sorai közt tudva, mint a Ritz-Carlton, Bvlgari, JW Marriott, Renaissance Hotels, Courtyard vagy Residence Inn.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...