Ötcsillagos felvásárlás

A Starwood szállodalánc már idén áprilisban nyílt titokká tette, hogy vevőt és lehetőséget keres hálózatának fejlesztéséhez, és hamar olyan érdeklődőkkel, partner-jelöltekkel találta szembe magát, mint az InterContinental vagy a Hyatt. Azonban a Starwood a napokban – némileg váratlanul – a Marriott International szállodacsoporttal állapodott meg. Az akvizíció révén (és annak várhatóan 2016. áprilisi lezárultával) 5500 hotel 1,1 millió szobáját magába foglaló hálózat jön létre – a legnagyobb szállodalánc a világon.
A Marriott International Inc. hétfőn jelentette be, hogy egy 12,2 milliárd dollár értékű üzlet keretében, (11,9 milliárd dollár értékű részvény és 340 millió dollár készpénz formájában) felvásárolja a Starwood Hotels & Resorts Worldwide szállodaláncot. A két vállalat vezetői közölték, az összeolvadással egy „sokkal szélesebb körű portfólió” jön létre, több mint 5500 hotellel és 1,1 millió szobával világszerte. Arne Sorenson, a Marriott ügyvezető igazgatója elmondta, „Meggyőződésünk, hogy számít a méret, és a két vállalat egyesítése számtalan előnnyel fog járni. Több lehetőséget tudunk majd kínálni vendégeinknek, egy nagyobb hűségprogramot hozhatunk létre, képesek leszünk hatékonyabban működni és technológiai fejlesztésekbe invesztálni.”
A szállodalánc hosszútávon pedig még többet nyerhet az üzlettel, egyrészt az évi 200 millió dolláros költségmegtakarítással, másrészt pedig a 11 Starwood márka csatlakozásával jelentkező lehetőségek kihasználásával. Utóbbira remek példa, hogy a Starwood portfólió tartalmaz néhány „lifestyle” hotel márkát is, amelyek elsősorban a fiatal felnőtteket vonzzák – azt a célcsoportot, melyet a Marriott már régóta próbált megnyerni magának.
A Marriott International jelenleg 85 országban van jelen, több mint 4300 saját vagy franchise partnerek tulajdonában lévő ingatlannal. Portfóliójában összesen 19 márka szerepel, többek közt olyanokat sorai közt tudva, mint a Ritz-Carlton, Bvlgari, JW Marriott, Renaissance Hotels, Courtyard vagy Residence Inn.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...