Jelentős fejlesztésbe kezd a Fornetti
600 millió forintos fejlesztési programjának első elemeként a Fornetti egy bútorüzemet alakított ki Kiskunfélegyházán. A program keretein belül a közeljövőben csomagolástechnikai eszközeit modernizálja a vállalat, de napirenden van a romániai pékáru üzem bővítése is. A termelés bővítése új munkatársak felvételét is magával hozza, a kecskeméti és kiskunfélegyházi termelés támogatására a Fornetti év végéig közel 100 új munkavállaló felvételét tervezi, akik közül mintegy 20 szakember a most átadott bútorüzemben dolgozik majd.
A hazai fagyasztott pékáru szektor piacvezető vállalkozásának 2006 óta van saját bútorgyártó részlege, amelynek feladata a partnerek értékesítési pontjainak belső tervezése és felszerelése a termékek értékesítésére specializált bútorzattal. „Egészen mostanáig a Fornetti partnereinek igényeit egy 400 négyzetméteres üzem szolgálta ki, a fejlesztés révén ma már több mint 1000 négyzetméteren készülhet az értékesítési pontok bútorzata, berendezése. Amíg korábban hetente két értékesítési pont felszerelését tudta biztosítani a Fornetti, ma már heti 5-6 üzlethelyiség felszerelése is megoldható” – mondta el Vidács Gyula, a Fornetti operatív ügyvezetője. A forgalmi és bevételi adatok elemzése kimutatta, hogy minimum 20-30 százalékkal is nőhet az új bútorzattal és arculati elemekkel modernebbé varázsolt üzletek forgalma.
Sebastian Gooding, a Fornetti Csoport ügyvezetője sajtótájékoztatón közölte, hogy ezer klasszikus franchise boltot üzemeltetnek, ezek számának bővítését tervezik. Reményei szerint a jövő év nyaráig mintegy 200 bolttal lesz több a hálózatukban. Elmondása szerint a magyarországi Fornettit nemzetközi vállalattá fogják fejleszteni.
A most átadott beruházás összhangban áll az új tulajdonos, az Aryzta AG korábbi bejelentésével, amely szerint azonnal kezdetét veszi a piacvezető vállalat fejlesztése. Az új bútorüzem létrehozás mellett a gépjárműparkot is folyamatosan frissíti a vállalat, a fejlesztési program következő fázisában pedig a csomagolástechnika korszerűsítése zajlik majd, de a Fornetti romániai gyárának bővítése is napirenden van.
A több tőzsdén is jegyzett Aryzta AG a világ egyik legnagyobb fagyasztott pékipari termékeket forgalmazó vállalata, négy kontinensen üzemeltet pékségeket, több mint 60 márkanév alatt. Élelmiszeripari árbevételének 47-47 százaléka származik Észak-Amerikából, illetve Európából. A társaság legutóbbi tőzsdei jelentése szerint 2014-ben árbevétele 4,8 milliárd euró, adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredménye (EBITA) 566 millió euró volt.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?