150 bevált koncepció egy helyen

A kiállítók számában már most rekordot döntött Közép és Kelet Európa legnagyobb franchise rendezvénye, a varsói Franchise Expo 2015 – a szervezők több mint 150 olyan vállalatot regisztráltak kiállítóként, amelyek mester és franchise lehetőséget kínálnak vállalkozók, befektetők és vállalatok számára. A kiállítók számának növekedése pedig növekedést eredményez a látogatók számában is, így a szervezők a tavalyi több mint hétezer látogatónál is több érdeklődőre számítanak az idei évben.
Az idei Franchise Expo minden eddiginél nagyobb területen kerül megrendezésre, amire – mint azt a szervezőktől megtudtuk – egyrészt a kiállítók és résztvevők számának várható növekedése miatt, másrészt a kiállítók lehetőségeinek szélesítése miatt volt szükség. Így a franchise cégek és képviselők tágasabb standokon, több hirdetési felülettel, megjelenéssel mutathatják be franchise koncepciójukat – több lesz a luxus.
„Egyre több vállalat igyekszik minél egyedibb, a franchise márkát és üzenetét hűen visszaadó kiállítói standot felépíteni, hogy feltűnő legyen, vonzza a látogatókat, és képes legyen a koncepció hatékony bemutatására. Ezért az idén várhatóan tovább fog nőni azon kiállítók száma, akik egy létező kávézóval, étteremmel, élelmiszerbolttal, bankfiókkal, fodrászüzlettel, stb. gyakorlatilag teljesen megegyező kiállítói területeket alakítanak ki. Egy élethű iroda, a termékminták, meggyőző szlogenek, üzenetek és a vonzó dizájn minden bizonnyal remek eszközök a jövőbeli franchise partnerek megtalálásához” – mondta el Arkadiusz Slodkowski, a főszervező PROFIT system tanácsadó vállalat elnöke.
Ágazattól függetlenül, a külföldi nyitásban érdekelt magyarországi cégek számára is egy remek felvevő piacot jelent Lengyelország, amit jól mutat, hogy a magyar franchise koncepciók második legnépszerűbb célállomását jelenti a 40 milliós ország. A varsói expó pedig kiváló lehetőség a helyi viszonyokat jól ismerő üzleti partnerek, mester franchise és franchise átvevők megtalálásához.
A rendezvényre kilátogatók számtalan franchise lehetőség közül választhatnak, és a legkülönbözőbb ágazatokban válogathatnak az üzleti ajánlatok között. A ”legnépesebb” ágazatként számon tartott vendéglátás és gasztronómia mellet a résztvevők találkozhatnak divatmárkák, kereskedelmi hálózatok vagy szolgáltató központok képviselőivel, de például több bank és biztosítótársaság is be fogja mutatni franchise koncepcióját.
Mint minden évben, a szervezők idén is készülnek a franchise iránt érdeklődőket megcélzó Franchise Fórummal. A Fórum során, számos előadás, kerekasztal beszélgetés és képzési program keretein belül, a franchise szakma szakértői és szereplői osztják meg tapasztalataikat, és adnak tanácsot az érdeklődő vállalkozóknak – hogyan válasszuk ki a legmegfelelőbb koncepciót, mennyit kell befektetni egy franchise vállalkozásba, milyen előnyökkel és kihívásokkal jár egy franchise hálózat, milyen elemekből áll össze egy komplett franchise rendszer, stb.
További információkért látogasson el a rendezvény folyamatosan frissülő honlapjára vagy vegye fel a kapcsolatot a PROFIT system magyarországi munkatársaival.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Bár szinte mindig a McDonald’s-ról beszélünk, mint a legnagyobb franchise hálózat, de ha szimplán darabszámot nézünk a 7-Eleven jóval nagyobb, és nagyobb kihívásokkal áll szemben.
A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
A DIVANI&SOFA' International olasz luxusbútor hálózat sikeres működése után most a határokon túlra helyezi a fókuszt.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
legolvasottabb

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...