A Quad Light Média megtalál
A koncepció alapja, hogy a lehető legpontosabban közelíti meg azt a célcsoportot, akinek lényegében szól az üzenet. A hirdetések egy - különlegesen erre a célra kialakított - sport quad hátulján elhelyezett reklámtáblán láthatóak, amihez hozzájön egy aktív személyzet, akik szóróanyagot osztanak szét, valamint megszólítják és kapcsolatot teremtenek a célcsoporttal. A működés alapját szolgáltató saját tervezésű quadok formatervezési mintáit bejegyeztették – ezzel garantálva az egyediséget, amely lehetőséget nyújt az ötlet külföldi értékesítésére is.
Közlekedési adatbázisok felhasználásával „lenyomozható” annak a rétegnek a leggyakoribb tartózkodási helye, akinek a reklámkampány szól. „Megrendelőinknek mindössze ismernie kell saját célcsoportját, onnantól kezdve kezünkbe vesszük a kreatív kampány kidolgozását. Minden nap statisztikát készítünk tevékenységünkről, melyekről napi riportot kapnak ügyfeleink, így pontosan ellenőrizhető a kampány hatékonysága” - Baráth Károly, a Quad Light kreatív vezetője. „Járműveink a KRESZ-szabályok betartásával közlekednek és várakoznak, így lehetővé válik az olyan helyszínek elérése is, melyek más eszközök számára nem, vagy csak nagyon körülményesen hozzáférhetőek, mint a metrólejárók, irodaházak és rendezvénycsarnokok bejáratai.”
Jelenleg 12 quadból álló flotta működik Magyarországon, és 4 jármű Szlovákiában. Baráth Károly elmondta, hogy kizárólag külföldön keres partnereket a cég, mivel a járművek mobilitása miatt mondhatni, hogy le van fedve az ország. Azonban nem minden vállalkozó alkalmas arra, hogy az eszközöket és a megszerzett know-how-t kamatoztatni tudja kellő hatékonysággal, mivel elengedhetetlen a marketing területén szerzett tapasztalat ahhoz, hogy megfelelő perspektívából kínálja ezt a – nem mindennapi – promóciós szolgáltatást.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Üzletvezetőből tulajdonos? Az MBE-nél lehetséges!
/2021.11.24.
Interjú Baranyai Zsomborral, a Mail Boxes Etc hazai franchise átvevőjével.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Az EXTRA SERVICES nemzetközi franchise hálózat 2006 óta nyújtja szolgáltatásait Európa-szerte, és ma már 163 franchise egységgel és több mint 6400 partnerrel büszkélkedhet 15 EU-tagállamban.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?