A Quad Light Média megtalál
A koncepció alapja, hogy a lehető legpontosabban közelíti meg azt a célcsoportot, akinek lényegében szól az üzenet. A hirdetések egy - különlegesen erre a célra kialakított - sport quad hátulján elhelyezett reklámtáblán láthatóak, amihez hozzájön egy aktív személyzet, akik szóróanyagot osztanak szét, valamint megszólítják és kapcsolatot teremtenek a célcsoporttal. A működés alapját szolgáltató saját tervezésű quadok formatervezési mintáit bejegyeztették – ezzel garantálva az egyediséget, amely lehetőséget nyújt az ötlet külföldi értékesítésére is.
Közlekedési adatbázisok felhasználásával „lenyomozható” annak a rétegnek a leggyakoribb tartózkodási helye, akinek a reklámkampány szól. „Megrendelőinknek mindössze ismernie kell saját célcsoportját, onnantól kezdve kezünkbe vesszük a kreatív kampány kidolgozását. Minden nap statisztikát készítünk tevékenységünkről, melyekről napi riportot kapnak ügyfeleink, így pontosan ellenőrizhető a kampány hatékonysága” - Baráth Károly, a Quad Light kreatív vezetője. „Járműveink a KRESZ-szabályok betartásával közlekednek és várakoznak, így lehetővé válik az olyan helyszínek elérése is, melyek más eszközök számára nem, vagy csak nagyon körülményesen hozzáférhetőek, mint a metrólejárók, irodaházak és rendezvénycsarnokok bejáratai.”
Jelenleg 12 quadból álló flotta működik Magyarországon, és 4 jármű Szlovákiában. Baráth Károly elmondta, hogy kizárólag külföldön keres partnereket a cég, mivel a járművek mobilitása miatt mondhatni, hogy le van fedve az ország. Azonban nem minden vállalkozó alkalmas arra, hogy az eszközöket és a megszerzett know-how-t kamatoztatni tudja kellő hatékonysággal, mivel elengedhetetlen a marketing területén szerzett tapasztalat ahhoz, hogy megfelelő perspektívából kínálja ezt a – nem mindennapi – promóciós szolgáltatást.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Interjú Baranyai Zsomborral, a Mail Boxes Etc hazai franchise átvevőjével.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.