A Quad Light Média megtalál

A koncepció alapja, hogy a lehető legpontosabban közelíti meg azt a célcsoportot, akinek lényegében szól az üzenet. A hirdetések egy - különlegesen erre a célra kialakított - sport quad hátulján elhelyezett reklámtáblán láthatóak, amihez hozzájön egy aktív személyzet, akik szóróanyagot osztanak szét, valamint megszólítják és kapcsolatot teremtenek a célcsoporttal. A működés alapját szolgáltató saját tervezésű quadok formatervezési mintáit bejegyeztették – ezzel garantálva az egyediséget, amely lehetőséget nyújt az ötlet külföldi értékesítésére is.
Közlekedési adatbázisok felhasználásával „lenyomozható” annak a rétegnek a leggyakoribb tartózkodási helye, akinek a reklámkampány szól. „Megrendelőinknek mindössze ismernie kell saját célcsoportját, onnantól kezdve kezünkbe vesszük a kreatív kampány kidolgozását. Minden nap statisztikát készítünk tevékenységünkről, melyekről napi riportot kapnak ügyfeleink, így pontosan ellenőrizhető a kampány hatékonysága” - Baráth Károly, a Quad Light kreatív vezetője. „Járműveink a KRESZ-szabályok betartásával közlekednek és várakoznak, így lehetővé válik az olyan helyszínek elérése is, melyek más eszközök számára nem, vagy csak nagyon körülményesen hozzáférhetőek, mint a metrólejárók, irodaházak és rendezvénycsarnokok bejáratai.”
Jelenleg 12 quadból álló flotta működik Magyarországon, és 4 jármű Szlovákiában. Baráth Károly elmondta, hogy kizárólag külföldön keres partnereket a cég, mivel a járművek mobilitása miatt mondhatni, hogy le van fedve az ország. Azonban nem minden vállalkozó alkalmas arra, hogy az eszközöket és a megszerzett know-how-t kamatoztatni tudja kellő hatékonysággal, mivel elengedhetetlen a marketing területén szerzett tapasztalat ahhoz, hogy megfelelő perspektívából kínálja ezt a – nem mindennapi – promóciós szolgáltatást.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Interjú Baranyai Zsomborral, a Mail Boxes Etc hazai franchise átvevőjével.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A világszerte több mint 1500 franchise partnerrel rendelkező svéd állateledel márka - a Husse - most hazánkban keresi új partnereit. A hálózat kiválasztotta azokat a településeket, melyekre várják az átvevők jelentkezését!