Új csomagküldő hálózat Magyarországon

A Cseh Köztársaságból indult csomagküldő vállalat, a Zásilkovna.cz (Magyarországon Csomagküldő.hu) tovább bővítette közép-európai hálózatát. Alig egy pár héttel a lengyelországi megjelenés után, a (Csehországban és Szlovákiában franchise rendszerben terjeszkedő) vállalat hazánkban is megnyitotta első üzletét. A budapesti helyszínt ráadásul hamarosan újabbak követhetik, rövid idő alatt az ország minden pontján megjelenne a hálózat. Hazánk mellett a Zásilkovna az év második felében további országokban, Romániában és Szlovéniában tervezi régiós expanziójának folytatását.
A Zásilkovna hálózata nem csak elosztó és átvevő pontokat takar. A hagyományos kézbesítő helyek mellett a vállalat a tavalyi év végén indította el saját márkaüzlet projektjét, ahol a partner web-áruházak – a helyszín kiválasztása után – megjeleníthetik, valamint közvetlenül értékesíthetik termékeiket. A Cseh köztársaságban már 3 ilyen üzlet működik, és ezek aktív bővítése is a tervek között szerepel.
Az új projekt mellett a Zásilkovna jelenleg több mint 6 ezer web-áruháznak kínálja vásárlók elérésének lehetőségét. Most, ezek előtt a web-áruházak előtt – a Zásilkovna környező országokban való terjeszkedésével – szintén új piacok nyílnak meg. És úgy tűnik van is igény a termékekre a szomszédos piacokon, a cseh üzletemberek 2014 első felében a megrendelések közel 50 százalékos növekedéséről számoltak be 2013 megegyező időszakához képest. Pedig egészen mostanáig a web-áruházak nagy része nem is gondolt a határokon túli értékesítésre.
„Az új üzletekkel a cseh web-áruházak export tevékenységét is támogatni szeretnénk, amelyek jó esélyekkel indulnak a környező piacokon. A web-áruházak, akik velünk működnek együtt, Kelet- és Nyugat-Európában is használhatják a hálózat fejlett infrastruktúráját és stratégiai helyszíneit. A külföldi vásárlók pedig olyan előnyöket élvezhetnek, mint az alacsony költségek, a minőségi szolgáltatás és az eredeti termékek” – mondta el Simona Kijonkova cégalapító.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Interjú Baranyai Zsomborral, a Mail Boxes Etc hazai franchise átvevőjével.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.