Új csomagküldő hálózat Magyarországon

A Cseh Köztársaságból indult csomagküldő vállalat, a Zásilkovna.cz (Magyarországon Csomagküldő.hu) tovább bővítette közép-európai hálózatát. Alig egy pár héttel a lengyelországi megjelenés után, a (Csehországban és Szlovákiában franchise rendszerben terjeszkedő) vállalat hazánkban is megnyitotta első üzletét. A budapesti helyszínt ráadásul hamarosan újabbak követhetik, rövid idő alatt az ország minden pontján megjelenne a hálózat. Hazánk mellett a Zásilkovna az év második felében további országokban, Romániában és Szlovéniában tervezi régiós expanziójának folytatását.
A Zásilkovna hálózata nem csak elosztó és átvevő pontokat takar. A hagyományos kézbesítő helyek mellett a vállalat a tavalyi év végén indította el saját márkaüzlet projektjét, ahol a partner web-áruházak – a helyszín kiválasztása után – megjeleníthetik, valamint közvetlenül értékesíthetik termékeiket. A Cseh köztársaságban már 3 ilyen üzlet működik, és ezek aktív bővítése is a tervek között szerepel.
Az új projekt mellett a Zásilkovna jelenleg több mint 6 ezer web-áruháznak kínálja vásárlók elérésének lehetőségét. Most, ezek előtt a web-áruházak előtt – a Zásilkovna környező országokban való terjeszkedésével – szintén új piacok nyílnak meg. És úgy tűnik van is igény a termékekre a szomszédos piacokon, a cseh üzletemberek 2014 első felében a megrendelések közel 50 százalékos növekedéséről számoltak be 2013 megegyező időszakához képest. Pedig egészen mostanáig a web-áruházak nagy része nem is gondolt a határokon túli értékesítésre.
„Az új üzletekkel a cseh web-áruházak export tevékenységét is támogatni szeretnénk, amelyek jó esélyekkel indulnak a környező piacokon. A web-áruházak, akik velünk működnek együtt, Kelet- és Nyugat-Európában is használhatják a hálózat fejlett infrastruktúráját és stratégiai helyszíneit. A külföldi vásárlók pedig olyan előnyöket élvezhetnek, mint az alacsony költségek, a minőségi szolgáltatás és az eredeti termékek” – mondta el Simona Kijonkova cégalapító.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Interjú Baranyai Zsomborral, a Mail Boxes Etc hazai franchise átvevőjével.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!