Az év franchise szállodája

Az amerikai Starwood lánc Európai, Közel-Keleti és Afrikai (EMEA) régiójában, 2014-es teljesítménye alapján a Four Points by Sheraton Kecskemét szálloda kapta ”Az év franchise szállodája” elismerést – közölte Juszkó Anita értékesítési és marketing igazgató az MTI-vel. A 2013-ban indult kecskeméti hotel Magyarország első Four Points by Sheraton szállodája.
A múlt héten Abu Dzabiban tartották a Starwood szállodalánc nemzetközi értékesítési és marketing kongresszusát, ahol a szakmai programok mellett a díjátadó ünnepség is volt. Juszkó Anita kiemelte, a Starwood európai, afrikai és közel-keleti régiójában a 249 szállodája közül 46-ot üzemeltet franchise rendszerben. Az igazgató emlékeztetett arra, hogy a nyitás óta eltelt közel két évben több vendégelégedettségi és szakmai díjat is kapott a kecskeméti szálloda.
A 27 országban hozzávetőlegesen 160 tagot számláló Four Points by Sheraton a Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. szállodalánc olyan specializált hotelmárkája, amely kifejezetten business szállodákat foglal magába. A kecskeméti hotel 136 szobával és 6 lakosztállyal rendelkezik és a régióban egyedülálló, 1400 négyzetméteres konferencia-központtal is várja vendégeit.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb

Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...