Fellendülő kereslet

Európa legnagyobb hotellánca, az Accor szerdán jelentette be legutóbbi (2014 szeptemberével véget ért) pénzügyi évének eredményeit, amely rekordot jelentő profitot hozott – az első gyümölcsei a hotelcsoport azon átszervezésének, mellyel az Európában és a robusztus feltörekvő piacokon fellendelű keresletet célozta meg. Sebastian Bazin, aki 2013 augusztusában vette át a hotellánc vezetését, két divízióra (HotelServices és HotelInvest) osztotta az Accort annak érdekében, hogy elkülönítse management és franchise üzletágát ingatlan tevékenységétől, és ezáltal erősítse a csoport rentabilitását.
Az Accor adózás előtti nyeresége a tavalyi évben meghaladta a 602 millió eurót, ami egy 11,7 százalékos növekedés előző évhez képest. A növekedést elsősorban a hatékony költséggazdálkodás, valamint a legtöbb piacon tapasztalható kereslet-élénkülés vezette.
A világ negyedik legnagyobb hotelpiaci szereplője – amely jelenleg egy hároméves stratégiai átszervezés alatt áll – elmondta, hogy elsődleges céljuk az operatív és pénzügyi teljesítmények további fejlesztése. “A 2014-es év rendkívül mozgalmas volt. Lefektettük az alapjait annak, hogy a leginnovatívabb, legjobban teljesítő és legértékesebb hotel csoporttá válljunk” – mondta el újságíroknak Sebastian Bazin, bár a 2015-re vonatkozó pontos célok bemutatásától elzárkózott.
A Magyarországot is magába foglaló közel-kelet-európai régióban nemrég Lengyelország legnagyobb hoteloperátora, az Orbis Csoport vette át az Accor márkák fejlesztését, és vált a szállodalánc kizárólagos licence tulajdonosává a régióban. Hazánkban az Accor Pannonia Hotels Zrt. felett szerzett 99,92 százalékos részesedést az Orbis, mely 1993 óta van jelen a magyar piacon, és Sofitel, Novotel, Mercure, valamint Ibis márkanév alatt üzemeltet szállodákat.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb

A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...