Fellendülő kereslet
Európa legnagyobb hotellánca, az Accor szerdán jelentette be legutóbbi (2014 szeptemberével véget ért) pénzügyi évének eredményeit, amely rekordot jelentő profitot hozott – az első gyümölcsei a hotelcsoport azon átszervezésének, mellyel az Európában és a robusztus feltörekvő piacokon fellendelű keresletet célozta meg. Sebastian Bazin, aki 2013 augusztusában vette át a hotellánc vezetését, két divízióra (HotelServices és HotelInvest) osztotta az Accort annak érdekében, hogy elkülönítse management és franchise üzletágát ingatlan tevékenységétől, és ezáltal erősítse a csoport rentabilitását.
Az Accor adózás előtti nyeresége a tavalyi évben meghaladta a 602 millió eurót, ami egy 11,7 százalékos növekedés előző évhez képest. A növekedést elsősorban a hatékony költséggazdálkodás, valamint a legtöbb piacon tapasztalható kereslet-élénkülés vezette.
A világ negyedik legnagyobb hotelpiaci szereplője – amely jelenleg egy hároméves stratégiai átszervezés alatt áll – elmondta, hogy elsődleges céljuk az operatív és pénzügyi teljesítmények további fejlesztése. “A 2014-es év rendkívül mozgalmas volt. Lefektettük az alapjait annak, hogy a leginnovatívabb, legjobban teljesítő és legértékesebb hotel csoporttá válljunk” – mondta el újságíroknak Sebastian Bazin, bár a 2015-re vonatkozó pontos célok bemutatásától elzárkózott.
A Magyarországot is magába foglaló közel-kelet-európai régióban nemrég Lengyelország legnagyobb hoteloperátora, az Orbis Csoport vette át az Accor márkák fejlesztését, és vált a szállodalánc kizárólagos licence tulajdonosává a régióban. Hazánkban az Accor Pannonia Hotels Zrt. felett szerzett 99,92 százalékos részesedést az Orbis, mely 1993 óta van jelen a magyar piacon, és Sofitel, Novotel, Mercure, valamint Ibis márkanév alatt üzemeltet szállodákat.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...