Új lehetőség a hotel franchise ágazatban
Az Orbis Hotel Group Lengyelország legnagyobb hotel operátora, összesen több mint 12 ezer szobát üzemeltetnek 63 szállodában. A hotel márkák között található a Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis budget és ibis Styles, melyekkel a vállalat a lengyel piacon és a balti államokban (Lettország, Litvánia) volt jelen eddig. A csoport portfóliója most jelentősen bővült hazai piacán kívül, ugyanis stratégiai megállapodást kötött a francia Accor szállodaipari vállalattal. Amint, arról korábban beszámoltunk, az Accor október végén kínálta fel 46 közép-európai hoteljét. A 142,3 millió eurós ajánlatot a lengyel hotel operátor elfogadta, és ezzel az Accor szállodalánc kizárólagos licence tulajdonosává vált a régióban.
Az Accor és az érdekeltségi körébe tartozó Orbis megállapodásával, a lengyel csoport lett az Accor márkák tulajdonosa Közép és Kelet Európában, és megszerezte a jogot, hogy a régió 16 országában fejlessze hálózatát. Hazánkban az Accor Pannonia Hotels Zrt. felett szerzett 99,92 százalékos részesedést az Orbis, amellyel egyúttal a szlovákiai, a bulgáriai és a macedóniai Accor szállodák felett is. „A tranzakció tökéletesen illeszkedik stratégiánkba, ugyanis egy ideje már tervezzük a fejlesztések fokozását Európa ezen részén” – mondta el Gilles Claive, az Orbis vezérigazgatója.
Az Orbis csoport jelenleg 68 szállodát működtet 32 városban Lengyelország, Lettország és Litvánia piacain. A mostani szerződés aláírásával a vállalat 38 meglévő és további 8 tervezett hotelt vesz át. Az egységek különböző kategóriákban versenyeznek, az alacsony árkategóriás ”budget” hotelektől a ötcsillagos luxus szállodákig.
„Az Orbis csoport összes, lengyelországi és külföldi szállodáinak száma hamarosan meghaladja a 110-et. A most megvásárolt szállodák jó állapotban vannak, és legtöbbjük a régió országainak fővárosaiban található. Az Orbisnak nagy tapasztalata van az olyan nemzetközi szakemberekkel való együttműködésben, akik tisztában vannak a helyi piacok üzleti feltételeivel. Biztos vagyok benne, hogy az Orbis szállodák gyorsan el fogják érni a kívánt szinergiát és együttműködést az új piacokon” – nyilatkozta Ireneusz Węgłowski, az Orbis alelnöke.
Azoknak a befektetőknek és vállalkozóknak, akik fontolgatják az Orbis szállodahálózathoz való csatlakozást, szem előtt kell tartani, hogy a legfontosabb kritériumok többek közt a helyszín és az objektum mérete lesznek. Azonban – a fejlesztési stratégia értelmében – ez nem jelenti azt, hogy kizárólag a nagyvárosokban nyílhatnak új egységek. A helyszínnel szemben támasztott legfontosabb feltétel, hogy a város elegendő üzletfejlesztési potenciállal és/vagy turizmussal rendelkezzen.
Előny a jövőbeli franchise átvevőknek, hogy nem kell rendelkezniük az ágazatban szerzett szakmai tapasztalattal, hiszen minden szükséges támogatást megkapnak a mindennapi működéshez és üzletvezetéshez – segítséget az építés, berendezés, kialakítás és fejlesztés minden szakaszában, átadásra kerülnek kész foglalási rendszerek, képzés, marketing támogatás, stb.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...