Egészséges növekedés

A magyarországi hotelekbe és szállodákba tett látogatások száma egy egészséges, átlagosan évi 8 százalékos növekedést tudhat magának a 2009 és 2013 közötti 5 éves időszak során – számolt be ’Market Pulse in Hungary’ riportjában a HVS nemzetközi hoteltanácsadó cég. Ezt a növekedést elsősorban a külföldi turizmus vezette, amely éves szinten több mint 9 százalékos emelkedést jelentett. Ugyanezen időszak alatt a hazai látogatások száma is pozitív képet mutat, több mint évi 6 százalékkal növekedve.
A magyarországi turizmus növekedésének Németország jelentette az elsőszámú forrását. 2013-ban a német turistákhoz fűződött az összes Magyarországon eltöltött vendégéjszakák 19 százaléka, őket követi Szlovákia, Románia és Ausztria, együttesen 26 százalékot képviselve.
A HVS adatai alapján 2013-ban 5,6 százalékkal nőtt a Magyarországon eltöltött vendégéjszakák száma az előző évhez képest – elsősorban a külföldi turisták dinamikus növekedésének köszönhetően, de 2009 és 2013 között a hazai vendégéjszakák száma is évei 6,7 százalékkal emelkedett. A magyar vendégek átlagosan 2,4 napot, míg a külföldiek 2,6 napot tartózkodtak egy-egy látogatás alkalmával. Az elmúlt 5 évben az összes vendégéjszakák száma évente átlagosan 7 százalékkal növekedett, 46,1 százalékos szoba kihasználtság mellett.
A HVS a kilátásokról azt írja, hogy (a kormányzati kiadások visszafogása miatt) a fiskálisösztönzéssel feltámasztott 2013-mas és 2014-es magyar GDP-növekedés lassulását várják a következő néhány negyedévben. Magyarország hazai keresletének felerősödése hasonló kilátásokkal rendelkezik, mint közép-európai társaié, miközben a külső kereslet várhatóan gyenge marad az euro-zóna megrekedt fellendülése miatt.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...