Fej-fej mellett

Úgy tűnik sikeres volt a nyitás a magyar piacon, hiszen szinte pont egy évvel az első boltnyitás után, máris itt a svéd Hennes & Mauritz második lakberendezési termékeket is árusító áruháza – újabb H&M Home részleg nyílik Budapesten. Az Aréna Plázában lévő H&M ugyanis az elmúlt hónapokban kétszintesre bővült, friss design-t kapott, így a vásárlók megújult környezetben, 2500 négyzetméteren találkozhatnak a Home és divatkollekciókkal szeptember 26-tól.
A H&M Home 2009 óta kínál dekorációs és lakberendezési termékeket, valamint gyermekszoba kollekciókat minden stílusban. A Zara Home márkát 2003-ban alapították, fő profilja a lakástextilek, az edények, az étkészletek, az üveg- és dekorációs tárgyak. A szezonális kínálat mellett folyamatos bővülés várható az itthoni üzletben is. Jelenleg világszerte 45 országban, 408 Zara Home üzlet működik.
A Zara és H&M márkák fejlődését mindig nagy figyelem kíséri. A Zara márkát (7 további divatmárkával együtt) tulajdonló spanyol Inditex Csoport a világ legnagyobb divathálózataként 8 milliárd eurós árbevételt ért el az idei év első hat hónapjában, ami 5,6 százalékos emelkedés a tavalyi év azonos időszakához képest. A globális versenyben követi a csoportot a svéd divatóriás, maga mögé utasítva az amerikai székhelyű GAP vállalatot. A H&M idei első féléves forgalma 14 százalékkal nőtt.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.