Fej-fej mellett
Úgy tűnik sikeres volt a nyitás a magyar piacon, hiszen szinte pont egy évvel az első boltnyitás után, máris itt a svéd Hennes & Mauritz második lakberendezési termékeket is árusító áruháza – újabb H&M Home részleg nyílik Budapesten. Az Aréna Plázában lévő H&M ugyanis az elmúlt hónapokban kétszintesre bővült, friss design-t kapott, így a vásárlók megújult környezetben, 2500 négyzetméteren találkozhatnak a Home és divatkollekciókkal szeptember 26-tól.
A H&M Home 2009 óta kínál dekorációs és lakberendezési termékeket, valamint gyermekszoba kollekciókat minden stílusban. A Zara Home márkát 2003-ban alapították, fő profilja a lakástextilek, az edények, az étkészletek, az üveg- és dekorációs tárgyak. A szezonális kínálat mellett folyamatos bővülés várható az itthoni üzletben is. Jelenleg világszerte 45 országban, 408 Zara Home üzlet működik.
A Zara és H&M márkák fejlődését mindig nagy figyelem kíséri. A Zara márkát (7 további divatmárkával együtt) tulajdonló spanyol Inditex Csoport a világ legnagyobb divathálózataként 8 milliárd eurós árbevételt ért el az idei év első hat hónapjában, ami 5,6 százalékos emelkedés a tavalyi év azonos időszakához képest. A globális versenyben követi a csoportot a svéd divatóriás, maga mögé utasítva az amerikai székhelyű GAP vállalatot. A H&M idei első féléves forgalma 14 százalékkal nőtt.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.