Franchise partnert keres az Interface
Az 1972-ben alapított Interface Financial Group az egyik vezető nemzetközi vállalat, amely elsősorban a kisvállalkozások és egyéni vállalkozók korai fejlődési szakaszában nyújt pénzügyi szolgáltatásokat. Különleges számladiszkontálási szolgáltatásával az Interface világszerte közel 200 franchise irodával segít felgyorsítani a vállalkozások cash flow-ját, javítani fizetőképességüket, valamint biztosítani a könnyebb tőkéhez való hozzáférést.
Az Interface Financial Group 1990-ben indította el franchise rendszerét, melynek segítségével sikeresen jelent meg a nemzetközi piacokon. „Ma közel 200 franchise üzlettel jelen vagyunk Kanada, az Egyesült Államok, Mexikó, Szingapúr, Ausztrália, Új-Zéland, Írország és az Egyesült Királyság piacain. Tervünk a nemzetközi franchise hálózat fejlesztése és további piacokon való megjelenés” – mondta el egy interjúban David Banfield, az Interface Financial Group elnöke. A vállalat azt tervezi, hogy franchise partnerekkel együttműködve Magyarországon is elindítja szolgáltatását.
Az Interface franchise partnerévé váláshoz szükséges belépési (franchise) díj hazánkban 39 ezer dollár (kb. 9 millió Ft), ami a nemzetközileg elismert márka használati joga mellett magába foglalja a teljes (több mint 40 év tapasztalatára épülő) know-how átadását képzések és tréningek formájában (2 nap az Interface székhelyén, 3-5 nap a franchise átvevő helyszínén), valamint folyamatos támogatást az üzleti találkozók, call-center, tele-marketing, informatikai- és marketingeszközök terén.
Az ideális franchise átvevő profilja Magyarországon olyan, biztos üzleti háttérrel rendelkező vállalkozót jelent, aki képes az önálló munkavégzésre és – minekután a siker a hosszú távú ügyfélkapcsolatok kialakítására épül –átlagon felüli kommunikációs és kapcsolatteremtő készséggel, képességgel rendelkezik.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Interjú Baranyai Zsomborral, a Mail Boxes Etc hazai franchise átvevőjével.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.