Erősödő európai jelenlét
Következő fázisába lépett az Enterprise-Rent-A-Car európai expanziója: a tavaly áprilisi Magyarország-Ausztria-Szlovákia ”hármas” után most újabb öt piacon lesz elérhető az autókölcsönző hálózat szolgáltatása: Belgiumban, Csehországban, Cipruson, Bosznia-Hercegovinában és Macedóniában. Az amerikai Clayton-i székhelyű, az USA-ban piacvezető Enterprise Holdings részét képező autókölcsönző márka az utóbbi időben jelentősen növelte jelenlétét Európában. Az öt új piacon kialakított helyszínek a franchise hálózat részét képezik és jelenlétet biztosítanak a stratégiai lokációkon, beleértve a főbb reptereket és városokat.
Az 1957-ig visszanyúló gyökerekkel rendelkező vállalat 2012 végén indította el a zászlóshajó Enterprise Rent-A-Car márka köré épített franchise rendszerét, első partnerként a Guerin Car Rental Solutions csatlakozott Portugáliában. Az elmúlt két évben az Enterprise jelentősen kiterjesztette hálózatát Európában, olyan országokban jelenve meg, amelyek együtt a teljes európai gépjárműkölcsönző piac 90 százalékát fedik le. Mindezt felvásárlásokon és gondosan kiválasztott, helyi, kiváló ügyfélszolgálatukról híres autókölcsönző cégekkel megkötött franchise megállapodásokon keresztül érte el a hálózat.
„Elsősorban az egyre nagyobb számú amerikai turista és utazó fűti expanziós erőfeszítéseinket Európában, ahol még az idén további új piacok várhatók” – mondta el az Enterprise nemzetközi franchise igazgató-helyettese, Peter Smith, aki hozzátette „Az Enterprise márkanév egy autókölcsönzőn azt az ígéretünket képviseli, hogy a legjobb szolgáltatást biztosítjuk bárkinek, aki az Enterprise járművét kölcsönzi ki. Célunk, hogy ugyanazt a barátságos szolgáltatást kínáljuk ügyfeleinknek bárhol a világon, ahol a márkát látják. Hálásak vagyunk franchise partnerinknek szerte Európában azért, hogy lehetővé teszik számunkra ígéretünk folyamatos és a legmagasabb sztenderdeknek megfelelő betartását.”
Magyarországon tavaly tavasszal vált elérhetővé az Enterprise szolgáltatása, amikor az autókölcsönző hálózat bejelentette új franchise partnerét, a németországi székhelyű Megadrive Autovermietung GmbH személyében. A német partner Magyarországon, Ausztriában és Szlovákiában felelős a hálózatfejlesztésért. Magyarország elsősorban a növekvő turizmus és az országba beáramló külföldi befektetések miatt jelent vonzó piacot a hálózat számára.
Európában az Enterprise Nagy-Britannia, Írország, Franciaország, Spanyolország és Németország piacain elsősorban saját tulajdonú és üzemeltetésű autókölcsönzőkkel van jelen, franchise partnerek révén pedig olyan további országokban, mint Magyarország, Portugália, Olaszország, Hollandia, Ausztria, Szlovákia, Görögország, Horvátország.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...