Ahol egyre népszerűbb a franchise
Jelentős növekedést prognosztizál Európában a HVS nemzetközi hoteltanácsadó cég a franchise hotelek számában, ahogy a hotelüzemeltetők és tulajdonosok között egyre népszerűbbé válik a franchising koncepciója a kontinensen. Mostanáig a franchise adaptálása viszonylag lassú volt Európában, azonban a HVS legfrissebb ’Hotel Franchising in Europe’ riportja alapján, egyre többen ismerik fel egy jól felépített hotelmárka és -hálózat erősségét. Az a tény pedig, hogy az európai hotel állomány kb. kétharmada továbbra is független vagy magántulajdonban lévő vállalat, hatalmas lehetőséget jelent a terjeszkedni vágyó üzemeltetőknek.
A ’Hotel Franchising in Europe’ riport kiemeli, hogy a franchise szerződések dinamikus expanziót tudnak biztosítani az új piacokra lépő márkáknak. A franchise hálózatok egyre nagyobb arányban működnek együtt független menedzsmentvállalatokkal – ahol a franchise átadó biztosítja a márkanevet és marketing platformot, míg a független menedzsmentcég a hotel üzemeltetéséhez szükséges szakértelmet és know-how-t.
„Egyre tisztábban kirajzolódik egy hatalmas lehetőség a hotel hálózatok számára Európában, beleértve a franchise rendszerben működőket. Egy pár éve a hotelüzemeltetők inkább a menedzsmentszerződésekért lelkesedtek. Most, a franchise szerződéseket ugyanolyan valószínűséggel ajánlanak a márkatulajdonos” – mondta el Sophie Perret, a HVS londoni igazgatója és a riport társszerzője.
A riport alapján a független menedzsmentcégek utóbbi években tapasztalt növekvő jelenléte és felemelkedése vezetett odáig, hogy sok márka dönt a franchise mellett, mert tudják, hogy ezek a cégek hatékonyan és magas sztenderdeknek megfelelően tudják menedzselni tulajdonukat. „A független menedzsmentcégeknek meggyőző múltjuk van és egy hatékony módját jelentik a márkák növekedésének. Fürgeségük mindenképp az egyik fő erősségük a nehezebb vállalati struktúrákhoz képest” – mondta el Lucy Payne, a HVS London tanácsadó és értékelemző munkatársa.
„Nem várjuk a franchise szektor oly mértékű növekedését, népszerűvé válását, mint az Egyesült Államokban, azonban így is egy jelentős emelkedésre számítunk a következő években” – tette hozzá Lucy Payne.
A ’Hotel Franchising in Europe 2014’ riport letölthető innen.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Nemzetközi hálózat a stabilitás garanciája
/2019.02.18.
Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Az EXTRA SERVICES nemzetközi franchise hálózat 2006 óta nyújtja szolgáltatásait Európa-szerte, és ma már 163 franchise egységgel és több mint 6400 partnerrel büszkélkedhet 15 EU-tagállamban.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...