A PROFIT system csoport új családtagja
Az adriai térségben működő Franchising.rs (szerbiai) és Franchising.hr (horvát) üzleti, franchise hírportálokhoz csatlakozott a hét elején egy új franchise portál, a Franchising.si. Piaci információk, hírek, újdonságok, interjúk és elemzések mind várhatóak, valamint a cél egy aktív közreműködő szerep a szlovéniai és külföldi hálózatok partnerkeresésében a helyi piacon.
„A szlovéniai franchise portál tartalma tulajdonképpen ugyanaz, mint a testvérportáloké Horvátországban és Szerbiában, kisebb, piac specifikus változtatásokkal. Nem hagyhatjuk figyelmen kívül azt a tényt, hogy e három ország ugyanabba a régióba tartozik, ami összességében egy nagy piac. A volt Jugoszlávia országai közti hasonlóságok nyilvánvalóak. A Franchising.si azt a lehetőséget kínálja olvasóinak, hogy megértsék, mi történik a franchise piacon Szlovéniában és az egész térségben. Emellett figyelemmel kísérhetik a globális piacok alakulását a közép-kelet-európai régióban is” – mondta el Igor Bogojevic, a PROFIT system adriai régióért felelős igazgatója.
Ahogy a többi országos franchise portál esetén is, úgy a szlovén portál olvasói is információt kaphatnak a franchise piac legfrissebb híreiről, újdonságairól, aktuális trendjeiről, a franchise átadók és átvevők tapasztalatairól, valamint megoszthatják véleményüket, észrevételeiket, feltehetik franchise-zal kapcsolatos kérdéseiket. A PROFIT system, valamint az általa működtetett franchise portál segítséget nyújt külföldi, így magyar hálózatok megjelenésében is a helyi piacon, franchise partnerek felkutatásában, azok referenciáinak ellenőrzésében és kiválasztásukban.
A PROFIT system a legnagyobb franchise tanácsadó cég Közép-Kelet Európában, kiadója és szerkesztője az országos franchise portáloknak az adriai régió országai mellett Magyarországon (Franchising.hu), Lengyelországban (Franchising.pl), a Cseh Köztársaságban (Franchising.cz), Szlovákiában (Franchising.sk), Romániában (Franchising.info.ro), Ukrajnában (Franchising.ua) és Oroszországban (Franchisinginfo.ru). A PROFIT system emellett kiadója a „Saját üzlet” című magazinoknak Lengyelországban, a Cseh Köztársaságban és Ukrajnában, valamint számos közép-kelet európai franchise expó társszervezője is.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Interjú Baranyai Zsomborral, a Mail Boxes Etc hazai franchise átvevőjével.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.