Keleti pompa a fővárosban

Prága után másodikként a budapesti Klotild Palota épületében nyílik tavasszal a luxus színvonalat képviselő, ötcsillagos Buddha Bar Hotel új szállodája. A több mint 100 szobával és lakosztállyal rendelkező hotel üzemeltetésének jogát a tizenöt éve alapított Mellow Mood Group szerezte meg, mely cégcsoport mára meghatározó szerepet tölt be a magyar turizmusban. A szállodalánc egyedi arculatát francia elemekkel tűzdelt ázsiai belsőépítészeti megoldások jellemzik, melyek új színt hoznak a magyar szállodaiparba.
1996-ban a „George V Eatertainment” létrehozta Párizsban első olyan éttermét, aminek stílusjegyei a kifinomult előkelő vendéglők hangulatát ötvözték a lounge-ok meghitt atmoszférájával. Az ötlet nagy sikert aratott, és mára világszerte több brand-el is működtetik hasonló koncepcióra épülő vendéglátó egységeiket. Az ezek közül legelterjedtebb Buddha-Bar imázsára alapozták a Buddha Bar Hotels márkát. Az első már üzemel Prága városközpontjában, az Óvárosi téren, mely 2009. januárban nyitotta meg kapuit és mondhatjuk, hogy a koncepciónak nem csak európai, de globális próbája is egyben.
A szálloda igazgatója, Daniel Penet elmondta, hogy a Buddha Bar arculatának legfontosabb alkotórészei - a magas színvonalú üzemeltetési folyamatokon kívül – a sajátos Food & Beverage koncepció, az egyedi világítás és a meghatározott zenei világ. Ezek az elemek vitathatatlanul egyedülálló atmoszférát kölcsönöznek a hotelnek. – Már most vannak olyan vendégeink, akik csak azért utaznak Budapestre, hogy szállodánkban szállhassanak meg, tehát egy újfajta trend látszik megvalósulni, azaz nem a desztinációt választják ki elsősorban a vendégek, hanem a termék az, ami vonzóvá teszi számukra a magyar fővárost. – nyilatkozta Daniel Penet. Továbbá azt is elmondta a francia származású igazgató, hogy elsősorban külföldi vendégforgalomra számítanak, de reményeik szerint a hotel éttermei és bárjai a magyar közönség körében is hamar népszerűvé válnak.
A Buddha Bar Hotel többek közt Párizsban, Panamában, Abu Dhabiban és Mexikóban is nyit szállodát a közeljövőben.
(pcs)

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...