Foglaljon helyet
Az amerikai Office 1 irodaszer üzletláncból nőtte ki magát a professzionális és ergonomikus irodaszékekre szakosodott ChairPro hálózat. A 2013-ban útjára indított hálózat már nyolc európai országban kínálja webáruházain keresztül székek és ülőalkalmatosságok széles választékát az irodai, éttermi, iskolai vagy akár a repülőtéri igényeknek megfelelően. Az innovatív, könnyen kezelhető web-shopok segítségével a kiválasztott terméket pedig egyenesen a vásárló ajtaja elé szállítják. A ChairPro jelenleg Magyarországon olyan üzleti partnert keres 50-50 százalékos vegyesvállalat alapításához, akinek átadná a magyar piacra igazított know-how-t és online platformot.
A nagyjából 5000 eurós befektetést igénylő együttműködés során a ChairPro biztosítja a három hónapon belül üzemkész web-shopot, a működtetéséhez szükséges 1-2 fős személyzet oktatását, valamint marketing- és promóciós támogatást is vállal. A rendszerszintű támogatásokat elsősorban a beszerzési és marketing menedzserek részvételével valósítja meg a hálózat a szófiai székhelyű európai központból.
Az országos partnerek (így a jövőbeli magyarországi partner) feladatai közé tartozik az új cég megalapítása körüli jogi, adminisztrációs teendők ellátása, a weboldal magyarra fordítása és működtetése, a piac és versenytársak tanulmányozása, valamint a franchise központ asszisztálása mellett kapcsolattartás és tárgyalás a helyi gyártókkal és disztribútorokkal.
A cél egy olyan, 1500 árucikket tartalmazó magyarországi termékpaletta kialakítása, amelynek kétharmadát teszik ki az európai és helyi gyártók termékei, több mint negyedét az ergonomikus és speciális székek, hat százalékot pedig a magas árréssel értékesített, különleges kínai import modellek.
--
Office 1 Superstores International
A floridai székhelyű Office 1 International irodaszer bolthálózat 1989-ben indult útjára Spanyolországban a ”Carlin” márkanév alatt, amely mára egy 475 üzletből álló hálózattá nőtte ki magát. 1994-ben Mark Baccash, a Carlin társalapítója indította el az Office1 márkát annak érdekében, hogy nemzetközileg is kiterjessze a franchise hálózatot, és országos mester franchise partnerek bevonásával fejlessze a koncepciót, nyissanak Office 1 üzleteket. Jelenleg több mint 200 Office 1 üzlet működik összesen 5 kontinens 21 országban.
A vállalat 2011-ben kezdett el az e-kereskedelem felé fordulni, web áruházak kialakításával, amelyek elérhetőek többek közt Németországban, Franciaországban vagy a Cseh Köztársaságban. Magyarországon – a piaci lehetőségek felmérése után - nem létesít hagyományos boltokat az Office 1, egyelőre hazánkban is egy web áruház kialakítása a cél. Ennek megvalósításához keres a hálózat üzleti partnert 50-50 százalékos vegyesvállalat alapítására.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.