A világ minden tájáról
A Kizman Travel Online Foglalási Portál rendszer 2010-ben indult útjára. Hogy halad a hazai, illetve a nemzetközi fejlesztés és terjeszkedés?
Az elmúlt három év mozgalmas volt számunkra, magyarországi portfóliónk már közel 1500 szálláshelyet tartalmaz. Jelenleg átlagosan napi 20-30 foglalás és 80-100 ajánlatkérés érkezik be hozzánk, de nyáron például naponta 80-100 foglalás is előfordul. Folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásainkat, a portálokat és Magyarországon lassan a legújabb fejlesztések végére érünk, amitől a forgalmunk még intenzívebbé válását reméljük.
Külföldön is jól fogadták a Kizman Travelt, ennek köszönhetően gyors ütemben halad a terjeszkedés. Eddig összesen 15 külföldi országban indítottunk el Szállásfoglaló portált, amiből négyet franchise partnerek működtetnek. Hamarosan pedig új országokban is megjelenünk.
A Kizman Travel partnereként egy országos rendszerbérleti jog átvételére van lehetőség. Hogy néz ki a csatlakozás folyamata, ha megvan a kiválasztott ország?
A franchise szerződés megkötése után először elküldjük az informatikai programokat, a hírlevél rendszert, valamint az ezekhez tartozó kezelési útmutatókat. Ezeket tanulmányozzák a partnerek, majd egy kezdeti képzést tartunk Magyarországon vagy másik irodánkban a Kanári-szigeteken, de akár Skype-on is részt vehetnek oktatáson. A képzés mindössze egy-két napos, ugyanis a hangsúly a programok részletes megismerésén van, illetve átadjuk a teljes know-how-t és szakmai ismeretanyagot magába foglaló, 300 oldalas franchise kézikönyvet is.
Az együttműködés során milyen rendszerszintű támogatásban részesülnek a franchise partnereknek, a franchise szerződés ideje alatt?
Minden partnerünk számára a nap 24 órájában elérhető webmester szolgáltatásunk biztosítja, hogy minden technikai problémát, felmerülő kérdést a lehető leggyorsabban tudjunk kezelni. Emellett folytatunk rendszerszintű marketing tevékenységet, folyamatosan bővítjük és fejlesztjük szolgáltatásainkat, aminek adaptációjához adott esetben képzést is szervezünk. A központ finanszírozásában minden évben megrendezzük egyhetes, ”vándor” partnertalálkozónkat valamelyik országban, ahol személyesen cserélhetnek tapasztalatot és ismerhetik meg egymást a partnerek és franchise központ. Az idei nemsokára, szeptember 7-én kerül megrendezésre Horvátországban.
A Kizman Travel esetében az üzletvezetéshez nincsen szükség irodára vagy szolgálati autóra, a feladatokat bárhonnan el lehet látni. Hogy néz ki pontosan a partnerek mindennapja, mire kell mégis figyelni, mi okozhat nehézséget az üzletvezetésben?
Az automatikus regisztrációs, foglalási és számlázási rendszernek köszönhetően az adminisztrációs feladatok ellátásával járó munka összességében pár napot jelent havonta a partnerek számára. A szállások sem igen hívnak minket, mert minden egyértelmű, illetve mi sem nyúlunk bele a programba. Mindig a szálláshely regisztrál fel, a program segít ebben, majd, ha minden rendben, az utolsó napon kiküldi a számlát, valamint a látogatottsági statisztikákat is automatikusan elküldi. A szállásfoglalás is egyszerű, a program automatikusan, mindig az adott nyelven igazolja vissza a beérkezett foglalásokat. Az országos Kizman Travel oldalak sikeres működtetésének kulcsa inkább a hatékony és erős marketing- és reklám tevékenység, ez teszi ki a mindennapi munka nagy részét.
Nehézséget talán a beindulás jelenthet a Kizman Travel portáltulajdonosoknak. Az ügyfélforgalom beindításához az elején fel kell rakni 25-30 szálláshelyet, meg kell ismertetni az oldalt. Ehhez jelent nagy segítséget, hogy a legtöbb országban elérhető a belföldi szállásadók teljes listája, aminek köszönhetően az automatikus hírlevél minden potenciális szállásadó ügyfelet el tud érni. Azokban az országokban pedig, ahol már működik Kizman Travel portál (így Magyarországon is), ott egy már bejáratott rendszert vehet át a franchise partner.
Olyan mester franchise partnereket keresnek, akik egy-egy kiválasztott országért felelősek. Van lehetőség egyéni franchise partnerként, egy szűkebb régióért felelős jogtulajdonosként is csatlakozni?
Mi jelenleg olyan franchise partnereket keresünk, akik számára egy egész országra vonatkozó rendszerbérleti jogot adunk át, ugyanakkor nekünk is az a célunk, hogy a jogtulajdonosok minél jobban kihasználják ezt és minél többet profitáljanak belőle. Ezért a mester franchise partnerek értékesíthetik tovább a licence jogokat egy országban, egyéni franchise partnerek bevonásával. Tulajdonképpen olyan mester partnereket keresünk, akik az adott országban maguk eldöntik, hogy tovább adják-e a licence jogokat vagy sem. Erre a franchise szerződés ad lehetőséget, általában az ország lakosságának méretétől függően döntenek a partnerek így vagy úgy. Természetesen minél több szálláshely van egy országban, annál nagyobb lehetőséget jelent.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...