A nyaralás a munka
A Stageman Csoport Közép-Európa vezető szabadidő szervezője. A hoszteszekből, animátorokból, műsorvezetőkből, férfi és női modellekből, hotel személyzetből és diplomás tanárokból álló cég ügyfelei között megtalálhatóak neves utazási irodák, hotelek, vállalatok, társaságok és rendezvényszervezők is. A hálózat, vonzó franchise ajánlatának köszönhetően folyamatosan bővül. A franchise partnerek felelősek a régi és új ügyfelekért egy adott régióban vagy országban, valamint feladatuk a helyi rendezvény managerek toborzása és koordinálása.
A Lengyelországban alapított Stageman hálózat jelen van Magyarországon, Ausztriában, Spanyolországban, a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában és Litvániában, de vannak ügyfeleik Európa más országaiból és a kontinensen kívülről is, például Egyiptomból vagy Kínából. A hálózat jelenleg Lengyelországon és Ausztrián kívül keres franchise partnereket, különös tekintettel Magyarországra. A Stageman franchise együttműködéshez szükséges kezdeti beruházás 3,500-5,000 euró között van.
A franchise partnerekkel szemben elsősorban a turizmusban/vendéglátásban szerzett tapasztalat, valamint a magas szintű nyelvtudás az elvárás. A csatlakozáshoz legalább 2 nyelven kell tudni, amiből az egyik angol vagy lengyel kell legyen, a kötelező és szükséges vállalati és franchise képzések miatt. „Nem minden jelentkező felel meg az elvárásainknak. Időről időre van olyan, aki még nem áll készen arra, hogy saját üzletét működtesse. Ilyen esetben volt olyan, hogy egy másmilyen szerepkört ajánlottunk fel annak a személynek a hálózatunkon belül” – mondta el Jakub B. Baczek vezérigazgató.
A Stageman franchise partnerek és rendezvény managerek többsége április és október között a legelfoglaltabb, de télen sem áll le a munka, akkor a sípályáknál és egyéb téli szabadidős programoknál vannak jelen. A hálózat folyamatosan bővíti portfólióját is, aminek köszönhetően egész évben az ügyfelek rendelkezésére tudnak állni.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...