A megváltozott piaci környezetet használná ki a 3e
Günther Pacher, a 3e Handels- und Dienstleistungs AG vezérigazgatója úgy véli, hogy a francia barkács-áruházlánc, a Bricostore tavalyi kivonulása, valamint a piacon jelen lévő többi nagy áruházlánc zsugorodása kiváló lehetőséget kínál a kisebb szakkereskedéseknek piaci részesedés szerzésére és a szabaddá váló forgalmi potenciál kihasználására. A 3e csoport ehhez kínál támogatást a társuláshoz csatlakozó vállalkozásoknak - tájékoztatta a társaság az MTI-t.
Az osztrák szakkereskedés a Let's do it nevű franchise üzleti koncepciójának átadásával a beszerzés és készletgazdálkodás mellett a reklám, az internetes jelenlét vagy az informatika területén is segíti a partnereit. A csoportnak vannak olyan tagvállalatai is, amelyek csak a társulás beszerzési előnyeit használják ki, de nem az egész üzleti koncepciót veszik át. A 3e-csoport 25 magyarországi tagvállalata közül jelenleg 10 működik a Let's do it koncepció szerint.
Günther Pacher a professzionális szaktanácsadást tartja a szakkereskedés legnagyobb versenyelőnyének. Tapasztalata szerint a nagy barkács-áruházláncok egyebek közt a személyzet létszámának csökkentésével faragnak a költségeiken, és ez éppen a szaktanácsadás és a szolgáltatások minőségének szűküléséhez vezet.
Az MTI érdeklődésére a cég azt közölte, hogy csoport szinten 4 százalékos növekedést tervez 2013-ban, Magyarországon viszont 25 százalékos forgalom-bővüléssel számol. Ausztriában a 3e már messzemenőkig kihasználta a potenciált, ott már csak szerény növekedés érhető el. A vállalat alapvetően minden olyan országban expanziót tervez, ahol már jelen van, de új piacra lépés nem szerepel a tervei között.
Forrás: MTI
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.