A megváltozott piaci környezetet használná ki a 3e

Günther Pacher, a 3e Handels- und Dienstleistungs AG vezérigazgatója úgy véli, hogy a francia barkács-áruházlánc, a Bricostore tavalyi kivonulása, valamint a piacon jelen lévő többi nagy áruházlánc zsugorodása kiváló lehetőséget kínál a kisebb szakkereskedéseknek piaci részesedés szerzésére és a szabaddá váló forgalmi potenciál kihasználására. A 3e csoport ehhez kínál támogatást a társuláshoz csatlakozó vállalkozásoknak - tájékoztatta a társaság az MTI-t.
Az osztrák szakkereskedés a Let's do it nevű franchise üzleti koncepciójának átadásával a beszerzés és készletgazdálkodás mellett a reklám, az internetes jelenlét vagy az informatika területén is segíti a partnereit. A csoportnak vannak olyan tagvállalatai is, amelyek csak a társulás beszerzési előnyeit használják ki, de nem az egész üzleti koncepciót veszik át. A 3e-csoport 25 magyarországi tagvállalata közül jelenleg 10 működik a Let's do it koncepció szerint.
Günther Pacher a professzionális szaktanácsadást tartja a szakkereskedés legnagyobb versenyelőnyének. Tapasztalata szerint a nagy barkács-áruházláncok egyebek közt a személyzet létszámának csökkentésével faragnak a költségeiken, és ez éppen a szaktanácsadás és a szolgáltatások minőségének szűküléséhez vezet.
Az MTI érdeklődésére a cég azt közölte, hogy csoport szinten 4 százalékos növekedést tervez 2013-ban, Magyarországon viszont 25 százalékos forgalom-bővüléssel számol. Ausztriában a 3e már messzemenőkig kihasználta a potenciált, ott már csak szerény növekedés érhető el. A vállalat alapvetően minden olyan országban expanziót tervez, ahol már jelen van, de új piacra lépés nem szerepel a tervei között.
Forrás: MTI
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!