Bricostore áruházakat bérel az Obi

Az OBI magyarországi hálózata négy egységgel is bővülne a közeljövőben. A jelenleg 24 áruházat üzemeltető OBI Hungary Retail Kft. három megüresedett Bricostore áruházat kíván bérbe venni, emellett pedig március hetedikén nyílik meg az ország huszonötödik OBI áruháza Győrben. A szóban forgó Bricostore ingatlanok mindegyike Budapest vonzáskörzetében található (Fóton, Budakalászon és Soroksáron), azt azonban még nem tudni, hogy mikortól öltöznének narancssárgába az üzletek, mivel a német anyacég mindaddig nem ad tájékoztatást, míg a Gazdasági Versenyhivatal nem engedélyezi a terjeszkedés e formáját.
A Magyarországon üzemelő barkácsáruházak közül az OBI áll a legbiztosabb lábakon. Hat budapesti és tizennyolc vidéki egysége több mint 16 millió látogatót fogadott a tavalyi évben. Alkalmazottainak száma 1630 fő, amely a készülő győri áruházzal további 70 fővel bővül. A Világgazdaság írása szerint a nyitás csaknem egy évet csúszik, mivel Christoph Wackerbauer, az OBI Hungary Retail Kft. ügyvezető igazgatója azt nyilatkozta még 2011 októberében a lapnak, hogy 2012 második negyedévében tervezik a nyitást. A győri egység végül csak most márciusra készül el, de a megszokott környezetben, 8200 négyzetméteren várja majd a vásárlókat.
Az OBI Európa 13 országában van jelen, és összesen 570 áruházat működtet, ebből 340-et Németországban. Tavalyi összesített forgalma 6,4 milliárd euró volt, az alkalmazottak száma 40.600 fő. Az első OBI Hamburgban nyílt 1970-ben, Magyarországon 1994 óta van jelen a cég.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.