Franchising – együttműködésben a sikerért

Az előző év – vártnál nagyobb – sikere után idén is megrendezésre kerül Brno városában a Franchise Meeting Point. A Cseh Köztársaság legnagyobb franchise-nak szentelt Show-ja, március 8. és 9. között vár mindenkit, aki érdeklődik a cseh és/vagy szlovák piacokban rejlő franchise lehetőségek iránt. A kiállítás találkozási pont a franchise piac minden szereplője számára: a legjobb vállalkozások, franchise átvevők, partner-jelöltek, érdeklődők, befektetők és olyan külföldi cégek, akik a régióban keresik partnereiket, kínálnak üzleti lehetőséget.
A Vásáron cseh és szlovák koncepciók mellett bemutatásra kerülnek külföldi franchise rendszerek is. Kiállítók elsősorban a régió országai közül – Ausztria, Szlovénia, Lengyelország, Magyarország, Litvánia – érkeznek, de a Vásáron találkozhatnak az ellátogatók például ausztrál koncepcióval is. A nemzetközi sokszínűség mellett a kiállítók – a tavalyi rendezvényhez hasonlóan – a legkülönbözőbb ágazatokból érkeznek. Olyan márkák, hálózatok lesznek jelen, mint az Yves Rocher, Business for Breakfast, a EUROPE ingatlaniroda, az UniCredit Bank Expres vagy a Subway.
- „A Vásár egyszerűen remek. Rengeteg érdeklődő – mindenképp több, mint amit remélni mertünk – látogatott el a standunkhoz. Több találkozót is sikerült megszervezni, és még sajátos együttműködési lehetőségekről is tárgyaltunk egyes érdeklődőkkel.” – nyilatkozta a tavalyi rendezvény után Lenka Křížová, az Yves Rocher franchise menedzsere.
A Franchise Meeting Point mindazon érdeklődő – különösen a kis- és középvállalkozások üzletemberei – számára lett kitalálva, akik további vállalkozási formákat keresnek, és akik érdekeltek kihívásokban, az új üzleti irányzatokban és üzleti innovációkban. Az idei Vásár sajátosságai, hogy minden kiállító a külön erre biztosított program során egy 20 perces prezentáció keretein belül bemutathatja koncepcióját, illetve a prezentációk mellett szakmai előadásokat hallgathat nemzetközi szakértőktől.
- "Mindenképp érdemes részt venni az előadásokon – ami egyben a rendezvény kísérő programja – hiszen olyan, a szakmában vezető szakértők értekeznek majd a franchise alapú növekedés főbb kérdéseiről és lehetőségeiről, mint R.G. Kirsty – a Franchise Pool International tanácsadó cég szakértője; Waltraud Martius, a SYNCON nemzetközi tanácsadó csoporttól vagy Prof. Eckhard Flohr a franchise jogra specializálódott PF&P Rechtsanwälte tulajdonos-ügyvezetője” – mondta el a Franchise Meeting Point szaktanácsadója, Ales Tulpa.
A Franchise Meeting Point kiváló alkalmat kínál a franchise hálózatok egyedi koncepcióinak és üzleti ajánlatainak bemutatására és remek lehetőség új franchise átvevők megtalálására. A Vásár azok számára is ideális, akik népszerűsíteni szeretnék üzletüket a cseh és szlovák piacokon.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Interjú Baranyai Zsomborral, a Mail Boxes Etc hazai franchise átvevőjével.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!