Franchise hálózatot épít a Sixt az USA-ban

A németországi székhelyű Sixt autókölcsönző hálózat autós flottája mára 225 000 gépjárművet számlál és több, mint 100 országban van jelen.
Csütörtök
2012.11.29.
A német autókölcsönző vállalat az amerikai piacon tervezi további terjeszkedését franchise partnerek bevonásával.
 

A Sixt 2011 tavaszán nyitotta meg első amerikai irodáját Floridában. A cég nemzetközi terjeszkedési stratégiájára kiemelten összpontosít, melynek középpontjában az amerikai piacon való jelenlét és a Sixt márka pozíciójának tengerentúli megerősítése áll. Egyelőre 5 autókölcsönzőnél tart a vállalat, melyek mindegyike a Floridai-félszigeten található (Miami, Orlando, Fort Lauderdale és West Palm Beach). Bizakodásra adhat okot, hogy már több mint 100 potenciális franchise átvevő jelezte érdeklődését a licenc megvásárlása iránt szinte az összes államból. A 2012-es év folyamán a cég olyan közlekedési központokban alapozta meg tevékenységét, mint Atlanta vagy Phoenix.

Erich Sixt, a Sixt részvénytársaság elnöke a következőt nyilatkozta a vég sajtóközleményében: “A tengerentúli terjeszkedésünknek most már sok éve a helyi franchise partnerekkel való együttműködés a sarokköve, s ezirányú terveinkben az Egyesült Államok kulcsfontosságú. Hála a sikeres amerikai előrehaladásunknak és a potenciális partnerek óriási érdeklődésének, képesek vagyunk követni ezt a stratégiai célkitűzésünket mindössze egy évvel a piacon való megjelenésünk után. A Sixt gyorsan nevet szerzett magának az Amerikai Egyesült Államokban.”

Az érdeklődő vállalkozók között független autókölcsönzők is vannak, melyek saját flottával rendelkeznek. Ha a Sixt követelményrendszerének megfelelnek a körülmények, akkor ezek már az év vége előtt csatlakozhatnak a hálózathoz.


Papp Csaba
újságíró