Franchise hálózatot épít a Sixt az USA-ban
A Sixt 2011 tavaszán nyitotta meg első amerikai irodáját Floridában. A cég nemzetközi terjeszkedési stratégiájára kiemelten összpontosít, melynek középpontjában az amerikai piacon való jelenlét és a Sixt márka pozíciójának tengerentúli megerősítése áll. Egyelőre 5 autókölcsönzőnél tart a vállalat, melyek mindegyike a Floridai-félszigeten található (Miami, Orlando, Fort Lauderdale és West Palm Beach). Bizakodásra adhat okot, hogy már több mint 100 potenciális franchise átvevő jelezte érdeklődését a licenc megvásárlása iránt szinte az összes államból. A 2012-es év folyamán a cég olyan közlekedési központokban alapozta meg tevékenységét, mint Atlanta vagy Phoenix.
Erich Sixt, a Sixt részvénytársaság elnöke a következőt nyilatkozta a vég sajtóközleményében: “A tengerentúli terjeszkedésünknek most már sok éve a helyi franchise partnerekkel való együttműködés a sarokköve, s ezirányú terveinkben az Egyesült Államok kulcsfontosságú. Hála a sikeres amerikai előrehaladásunknak és a potenciális partnerek óriási érdeklődésének, képesek vagyunk követni ezt a stratégiai célkitűzésünket mindössze egy évvel a piacon való megjelenésünk után. A Sixt gyorsan nevet szerzett magának az Amerikai Egyesült Államokban.”
Az érdeklődő vállalkozók között független autókölcsönzők is vannak, melyek saját flottával rendelkeznek. Ha a Sixt követelményrendszerének megfelelnek a körülmények, akkor ezek már az év vége előtt csatlakozhatnak a hálózathoz.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...