Az Avis Autókölcsönző a nemzetközi kölcsönzők közül a legrégebben, 1969 óta van jelen Magyarországon. Folyamatosan bővülő 300 darabos gépjárműparkjából 16 autómárka közül válogathatnak az ügyfeleik.
Forrás: Ferret
Hétfő
2012.09.10.
Az Avis Budget Group autókölcsönző hálózat 235 új munkahelyet teremt Budapesten a kormány támogatásával.
 

Szolgáltató központjának bővítésével 535 főre növeli jövő év márciusáig budapesti alkalmazottai számát az Avis Budget BSC Kft. – nyilatkozta Larry De Schon, az Avis Budget Group európai, közel-keleti és afrikai tevékenységét irányító elnöke a Nemzeti Külgazdasági Hivatal által rendezett sajtótájékoztatón. Az ügyfélszolgálat jelentős kiterjesztése mellett a csoport áttekinti több európai központi iroda tevékenységét abból a célból, hogy felderítse azokat a szolgáltatási területeket, amelyeket érdemes lehet átvenni Budapesten is. Elsősorban az olasz, német, francia, spanyol és brit irodák tevékenységét vizsgálják meg.

A BSC fő tevékenységei közé tartozik a nemzetközi számlák kezelése, számviteli és informatikai szolgáltatások, kintlévőség kezelés, és járműpark adminisztráció. A Külgazdasági Hivatal közlése szerint valóban anyagi jellegű állami támogatásról folynak a tárgyalások a BSC bővítése kapcsán, de szerződést még nem írtak alá.

Az Avis magyarországi divíziója, az Avis Lease, valamint az Avis Budget Group BSC (Business Support Center) Kft.-ben együttesen mintegy 400 főt foglalkoztat. A BSC 2004 januárban kezdte meg működését Magyarországon, az elsők között volt az ide települt regionális szolgáltató központok között. A központ fő célja, hogy fiatalos, nyelveket jól beszélő szakembereket alkalmazva, a szaktudást földrajzilag egy helyre koncentrálva, támogassa az európai Avis és Budget leányvállalatok üzleti folyamatait. Tavaly a cég árbevétele 3 milliárd forint, adózás előtti eredménye 163 millió forint volt.

Forrás: Világgazdaság

(a.c.)


Papp Csaba
újságíró

legolvasottabb

Biztosítsd be jövedelemforrásod egy ingatlaniroda nyitásával! /2024.06.11.

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.